adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Dracula 1 din Arefu 4 grade grade grade grade

comuna Arefu , sat Căpățineni-Ungureni, nr. 190 (la aprox. 15.0 km de centrul loc. Lacul Vidraru)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Dracula 1 din Arefu


   Petrut din Brasov
nota: 8.7
schedule sejur: 30.11.2016 - 03.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pretul,primirea ,cazarea foarte bune .Tzuica excelenta !!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Mancarea neconsumata era reservita ulterior/a 2 zi printre alte componente ale mic dejun/dejun .Evidenta alterare era observata la carnati, caltabosi, carne la bocan pregatita termic si a 2 zi reincalzita plus altele. Garniturile erau aproape mereu reci :cartofii prajiti erau tari ca si macaroanele nefierte , garniturile de legume erau cam neprajite/nefierte . Pacat a fost de mititei si carnati ,au fost prajiti si serviti atunci cand erau complet reci si sleiti . Vinul alb servit de Revelion a fost excelent ,in rest parerea mea este ca a fost servit asa zisul muscatol. Vinu rosu de calitate slaba si de Revelion -ce nu s-a consumat a fost servit fiert la foc de tabara pe 1 Ianuarie ,fiert fiind chiar foarte bun .O mentiune pozitiva este pentru tuica de o calitate excelenta "de Arges" -excelenta si fiarta si nefiarta.Cazarea a fost excelenta ,camere frumoase ,cu tot ce trebuie si foarte bine incalzite .Parcarea a existat dar neorganizat -fiecare pe unde a gasit in preajma Pensiunii ...
Personalul din imediata activitate de servire -sef de sala,barmani ,picoli si ospatari foarte atenti cu turistii . Sala de mese foarte curata . Bucatarii = Dezastru !!!Seful de sala/responsabilul cu servirea ar fi putut evita servirea unor preparate pe cale de alterare ,nepregatite termic suficient etc ...
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzia dumneavoastra si va asiguram de intreaga noastra disponibilitate pentru feedback.
In ceea ce priveste aspectele semnalate de dumneavoastra am observat ca si ceea ce ati apreciat in locatia noastra ati considerat ca si acestea sunt lucruri negative, fapt ce ne indeamna sa punem la indoiala obiectivitatea dumneavoastra.
Referitor la preparatele servite, tinem sa mentionam ca aceastea au fost pregatite in maxime conditii de igiena si siguranta in cuptoare SCC Rational, cuptoare ce au programe bine stabilite de producatori(CEI care lucreaza IN domeniu cunosc detaliile).
Este adevarat ca au fost servite si preparate de casa gen carnati traditionali, caltabosi, carne la garnita,toate aceste produse fiind putin afumate, si de aici derivand faptul ca nu au cum sa semene cu cele din supermarket care sunt mai albe si pline de gelatina.
Ne cerem scuze ca nu ati fost intampinat la poarta de cineva care sa va parcheze masina dar am considerat ca stiti ca veti sosi la o pensiune ,unde erau destule locuri de parcare asa cum ati precizat si dumneavoastra, nu la un hotel gen Hilton...
Privitor la alterarea mancarii si la faptul ca ati petrecut un sejur de 3 nopti dvs, altii mai multe nopti, putem spune doar atat : la numarul foarte mare de participanti daca doar o persoana avea un stomac mai sensibil credeti ca ne permiteam sa reservim mancare neconsumata anterior?puteam risca un astfel de dezastru?
Consideram ca am prezentat produse peste asteptarile unui restaurant de pensiune, si pe care suntem siguri ca nu ati avut deschiderea sa le gustati, de aceea credem ca v-ati indoit de calitatea lor.

Cu consideratie,
Cristina Stanciu
Manager Complex Dracula
   Costel din Braila
nota: 10
schedule sejur: 18.06.2016 - 20.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Așezarea si sistemul de servire a meselor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mâncarea pentru copii dacă nu s-ar repeta in fiecare zi ma gândesc că ar fi mai ok
   Ramon K. din Timisoara
nota: 9.2
schedule sejur: 29.08.2011 - 30.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este compusa din doua corpuri de cladire. Am ales corpul cel nou. Foarte confortabil! E o pensiune mare, de tip hotel. Desi se afla chiar la drumul national, geamurile sunt bine izolate fonic deci se poate dormi fara probleme.
thumb_down
Aprecieri negative:
In afara faptului ca internetul wireless se prinde doar de pe balcon si ca preturile de pe site difera putin fata de realitate, nimic de reprosat.
CONTACT UNITATE
Cristina Stanciu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,