Hotel Queen din Arad grade grade

Arad, str. Constantin Brancusi, nr. 20 -  
Adrian din Iasi

Cald si confortabil.

​Capacitate: 38 adulți în 20 spații de cazare
Hotel Queen dispune de 20 camere, 7 single si 3 triple, 1 camera cu patru paturi si 9 camere duble, avand o capacitate maxima de 48 locuri de cazare.

Dispunem de restaurant-bar-pizzerie de 36 de locuri si de o sala multifunctionala de 130 de locuri.

Toate camerele sunt dotate cu grup sanitar propriu, avand fiecare cabina de dus, apa calda, rece, caldura, geamuri termopan, televizor, 70 programe (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check cutie de valori
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check seif la recepție
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Mladin Cristian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.