adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament de închiriat Mia din Arad

Arad , str. Condurasilor, nr. 22  
​Capacitate: 2 adulți și 1 copil în 1 spațiu de cazare.
Apartament cu o camera, in zona Micalaca (bloc ared), in regim hotelier, toate utilitatiile, wifi, cablu.

Incalzire: centrala proprie pe gaz, numar etaj: 5/7, numar camere: 1, numar bai: 1, bucatarie: 1, balcon: 1, suprafata utila: 40
utilitati:

Utilitati Generale: Apa, Curent, Gaz, Sistem Incalzire: Centrala proprie Climatizare: Aer condtionat
Acces internet: Cablu, Wireless
Finisaje: Ferestre cu geam termopan.
Izolatii termice: Bloc izolat termic
Podele: Parchet laminat Pereti: Tapet, Vopsea lavabila
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check acces la bucatarie
  • check loc amenajat de joaca

Facilități camere:

  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Alina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,