adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Flora din Alexandru cel Bun 3 grade grade grade

comuna Alexandru cel Bun , sat Bistrița, str. Petru Rares, nr. 153 (la aprox. 12.3 km de centrul loc. Piatra Neamt)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Flora din Alexandru cel Bun


   Adrian I. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 27.07.2011 - 30.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Parcarea din curtea interioara este suficient de mare pentru a va parca autoturismul personal. Foisorul din curte este umbros, are priza de acces pentru alimentare de la reteaua de curent electric, amenajat foarte placut astfel incat iti poti bea cafeaua dimineata, linistit, in timp ce-ti verifici mailurile pe laptop. Camera 5 dubla matrimoniala in care am stat, situata la etaj, este foarte curata, placuta ochiului si mai ales baia cu apa calda in permanenta si la un debit suficient pentru a face un dus in bune conditii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Neinspirata solutia luata de administratora pensiunii care, desi am confirmat si telefonic in dimineata zilei de cazare rezervarea facuta online, nu a avut incredere ca vom veni totusi de la Bucuresti seara pe la ora 21:30, si ne-a dat o alta camera la parter cu 3 paturi pana a doua zi cand s-a eliberat camera 5 cu pat dublu matrimonial asa cum am cerut initial. Motivatia dumneaei a fost ca a sosit un grup care au solicitat 4 camere dublu matrimoniale si nu avea cum sa refuze intrucat se putea ca noi sa nu mai venim. O alta lipsa ar fi posibilitatea de a servi o cafea preparata la localul pensiunii singura varianta fiind un dozator (2 monede de 50 bani cafeaua) dar care nu poate acoperi decat o paleta ingusta de consumatori de cafea si anume a acelora fara prea mari pretentii. Atentie la ce camera va cazati caci la camera 5 unde am stat noi este zgomotul destul de mare fiind langa sosea (este pe colt si ambele geamuri dau spre sosea) pe unde trec tiruri destul de des. Un alt minus ar fi distanta de cca 4 km fata de orasul Piatra Neamt, dar daca aveti masina proprie va puteti deplasa mai rapid.
CONTACT UNITATE
Adiaconitei Florin
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,