adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Farmecul Padurii din Alexandru cel Bun

comuna Alexandru cel Bun , sat Bistrița, str. Valea Mica, nr. 8 (la aprox. 12.3 km de centrul loc. Piatra Neamt)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
11 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(6 recenzii din 11).

record_voice_over Personal:9.8
insert_emoticon Servicii:9.3
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:8.5
monetization_on Prețuri:9.5
location_on Localizare:9

Recenziile pensiunii Farmecul Padurii din Alexandru cel Bun


   Iliescu G. din Roman
nota: 10
schedule sejur: 08.07.2017 - 11.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este situata in mijlocul naturii. O alternativa pentru cei ce vor sa evadeze din galagia orasului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista nemultumiri. Totul a fost foarte bine.
   Angela L. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 29.07.2017 - 30.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie, aranjament curte, personal, living, camera.
thumb_down
Aprecieri negative:
Solutia pentru dus/baie
   Mihai A. din Constanta
nota: 9.5
schedule sejur: 13.09.2016 - 14.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este exact in Padure, nu poti sa-ti doresti sa mai aproape de natura de atat- excelent!!!
Administratorul Bogdan, este superrrr , Persoana de calitate, de ajutor cu orice ai nevoie, inclusiv idei pentru locuri de vizitat! Multumim!!!
O sa mai revenim cu mare placere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa plaselor de insecte la geamuri/usi.
   Ioana din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 15.08.2016 - 18.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizarea foarte aproape de padure
thumb_down
Aprecieri negative:
Iipsa indicatoarelor catre pensiune
   Cristi din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 20.08.2016 - 22.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proptitudine, respect, amabilitate
   Claudia din Sighetu Marmatiei
nota: 7.5
schedule sejur: 27.07.2016 - 28.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda prietenoasa
- ambient natural placut
- liniste
   Catalina din Iasi
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 17.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Rezervarea nu s-a concretizat, nu mai erau camere libere.
Am primit raspuns imediat.
   Gheorghe R. din Braila
nota: 8.3
schedule sejur: 27.12.2015 - 30.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasamentul,ospitalitate,spatiul de relaxare foarte potrivit zilelor de neuitat,Gazda in permanenta preocupata pentru a nu lipsi nimic.Un loc potrivit petrecerilor de neuitat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa televizor in camera(pentru cei ce nu pot trai fara!)
   Ion I. din Pitesti
nota: 9.5
schedule sejur: 19.07.2014 - 20.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate, liniste, curatenei, liniste
thumb_down
Aprecieri negative:
Este nevoie de dotarea camerelor cu televizor
   Corina din Craiova
nota: 9.5
schedule sejur: 27.06.2014 - 02.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am ajuns la pensiune in jurul pranzului, curtea mare si verde te imbia sa te relaxezi - asa ca am facut un gratar repede (este un gratar in curte special pentru turisti); gazdele ne-au primit cu o cafea servita in foisorul din curte.
Camerele sunt mari si curate, dar cam intunecoase. Pensiunea nu ofera masa, dar am avut la dispozitie o bucatarioara (cu vesela noua si curata, aragaz, cuptor cu microunde etc) si gratarele din curte unde ne-am preparat mancarea singuri. Pensiunea are si loc de joaca pentru copii si hamace- mi-a placut foarte mult. E un loc numai bun pentru relaxare, mai ales ca si copii nostri au avut ce sa faca acolo si nu s-au plictisit.
O recomand cu caldura, iar gazdele sunt foarte primitoare.
   Gheorghe M. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 06.08.2012 - 18.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Naturalul , linistea , originalul , amabilitatea.
CONTACT UNITATE
Bogdan Rabinca
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,