adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Boema din Alexandru cel Bun 3 grade grade grade

comuna Alexandru cel Bun , sat Bistrița, str. Principala, nr. 223
la 5.1 km de centrul loc. Piatra Neamt  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Boema din Alexandru cel Bun


   Anca din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 05.08.2016 - 07.08.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Servire prea lenta la micul dejun
   Constantin B. din Roman
nota: 5
schedule sejur: 23.01.2016 - 24.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
A fost cam frig in camera iar soba nu functiona.
   Liliana G. din Oradea
nota: 9.8
schedule sejur: 19.08.2014 - 20.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari , confortabile , popasul la aceasta pensiune este o buna alegere.
   Madalina A. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 15.05.2014 - 16.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere comfortabile, foarte curate , personal deosebit de amabil si servicii excelente
   Cody C. din Arkansas
nota: 9.7
schedule sejur: 01.08.2013 - 02.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Our stay at Boema was simply wonderful! We had a great clean room with an extra bed for our little ones. We were surprised to see such incredible cleaning standards, compared to the rest of Europe. Our kids had a place to play and we had the back garden to relax. The owners were very helpful and kind. We appreciated the fact that we could eat there anytime! Really great experience!
thumb_down
Aprecieri negative:
For our trip, the city center was a bit far(4-5 km). As in, we wouldve loved to be able to walk there with the kids, even if we had a car.
   Liliana din Oradea
nota: 9.8
schedule sejur: 25.06.2013 - 26.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bine amplasata , raportul pret calitate este foarte bun.
   Ovidiu din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 11.05.2013 - 12.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este situata in apropiere de centrul orasului, cam 5 minute cu masina. Este foarte curata si linistita, oamenii primitori si amabili iar pretul foarte bun in comparatie cu ce se gaseste in zona. Inca un avantaj este acela ca se poate servi si cina in caz ca se doreste. Recomand cu caldura!!!
CONTACT UNITATE
Domnica Hotnog
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,