adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Prestige din Alba Iulia

Alba Iulia , str. V. Alecsandri, nr. 60  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
14 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(9 recenzii din 14).

record_voice_over Personal:9.6
insert_emoticon Servicii:9.6
lightbulb_outline Curățenie:9.8
weekend Confort:9.9
monetization_on Prețuri:9.7
location_on Localizare:9.1
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile hotelului Prestige din Alba Iulia


   Octavian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 07.07.2017 - 08.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Accesul cu masina este foarte usor, indiferent de directia din care ajungi in Alba Iulia.
Locatia este relativ aproape si usor de ajuns cu masina de cetate.
Zona este una linistita; noi am ajuns in weekend
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui lift in conditiile in care camerele sunt la etajul 2.
lipsa unor locuri de parcare rezervate hotelului; parcarea din spate este plina de clientii restaurantului/ terasei
   Daniela din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 26.06.2017 - 27.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Dispune de toate facilitatile care asigura confortul necesar .
   Alexandru din Comarnic
nota: 10
schedule sejur: 16.05.2017 - 17.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte prietenos
mancare foarte buna
conditii decente
un mare plus din partea noastra
   Marcela din Moldovita
nota: 10
schedule sejur: 30.11.2016 - 01.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil,camere curate,liniste,recomand cu toata increderea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit.
   Gabi din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 03.11.2016 - 04.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie buna, parcare proprie, camera mare
   Daniela din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 14.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera, curatenia, terasa
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu
   Carmen din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie si amabilitatea personalului
   Cristina din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 17.07.2016 - 18.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Fix ce trebuie dupa un drum lung (pat moale, camera curata, apa calda cu presiune)
Relativ aproape si de cetate si de mall, intr-o zona linistita.
Mic dejun bun. Nu am incercat restaurantul pentru alta masa.
Personal amabil, parcare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este foarte bine semnalizata din strada. Pe cladire este numele unui club de biliard. Am avut gps si ne-am incercat norocul pe intrarea laterala. Pare ca am nimerit:)
   Vasile din Targoviste
nota: 9
schedule sejur: 15.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare, confort, pozitie.
Personal amabil. Au raspuns la toate solicitarile. Usor de reperat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Acum nu este momentul, deoarece au cateva investitii in lucru.
   Ana Maria din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 07.06.2016 - 08.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, mancare buna, foarte aproape de centru si personal foarte amabil.
   Stefan L. din Ploiesti
nota: 7.7
schedule sejur: 06.05.2016 - 08.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este în oraș, aproape de cetate.
- raport calitate/preț.
- loc de parcare și restaurant propriu.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cazarea se face la etajul 2, iar la etajul 1 este o sală pentru diverse ceremonii ce țin până dimineață. Zgomotul și vibrațiile se simt f.f. Ușor și este cam greu să te odihnești sau chiar să dormi noaptea.
   Maria din Cluj-napoca
nota: 5
schedule sejur: 06.05.2016 - 08.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Parcarea, parcarea, parcarea (trebuie sa scriu minim 50 de caractere)
thumb_down
Aprecieri negative:
Prosoapele ude de la turistii precedenti, am trait cu senzatia ca patul nu a fost schimbat, curatenie deficitara, un frig de neimaginat (6-8 mai), mese nesterse unde se servea masa.
   Daniel din Tg-jiu
nota: 9.3
schedule sejur: 21.03.2016 - 22.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia
thumb_down
Aprecieri negative:
Temperatura apei calde
   Dan D. din Roman
nota: 8.7
schedule sejur: 15.08.2015 - 16.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie;amabilitate;liniste;confort.
thumb_down
Aprecieri negative:
Saltelele sunt un pic cam moi.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,