adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Amentza din Alba Iulia 2 grade grade

Alba Iulia , str. Nicolae Balcescu, nr. 3i  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Amentza din Alba Iulia


   Corbean F. din Brasov
nota: 8.8
schedule sejur: 19.05.2017 - 21.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda deosebit de primitoare și de încredere.
Camere frumoase și curate pentru prețul plătit ( cele mai ieftine găsite de noi).
Mici și cafea excelente.
Vinul domnului Viorel Bumbu foarte bun.
Terasa retrasa și bar restaurant după model occidental.
thumb_down
Aprecieri negative:
Website-ul de la turist info e de doi lei, am scris trei sute de cuvinte în recenzie și când am apăsat trimite ī-mi spune ca ceva nu a mers bine, să scriu din nou ...chiar!? ..poate glumiți.
Mai am și alte lucruri de făcut.

Camerele în subsol, cu dușuri în camera de baie chiar lângă wc, scurgere în podea.
   Rubiana C. din Targoviste
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarul ne-a spus ca nu are locuri libere.
   Ion-iosif din Timisoara
nota: 8
schedule sejur: 04.08.2014 - 05.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este aproape de centrul orasului.
Camera arata bine.
Este pusa la dispozitie si bucatarie separat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Patul scartaia la cea mai mica miscare, si acuma sa nu va ganditi la prostii.
Cheile se iau din alta locatie, lucru care nu a fost specificat decat in ultima secunda.
   Mihaela Cristina din Constanta
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 03.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi s-a raspuns la telefon si domnul a fost foaaarte respectuos, desi nu mai avea locuri de cazare. Am nimerit in perioada alba fest, cand gradul de ocupare al pensiunilor si hotelurilor era de 100%
   Nicolae din Craiova
nota: 9.8
schedule sejur: 15.05.2014 - 16.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Impresie foarte bună, ce mi-a fost confirmată și când am venit a doua oară. Curățenie, linişte, condiții bune, semnal wifi bun. Recomand!
   Manuela T. din Zarnesti
nota: 9.2
schedule sejur: 13.04.2014 - 14.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este amabil, politicos, serviabil.
Facilitatile corespund postarii de pe net.
thumb_down
Aprecieri negative:
Usa de la baie, plianta, nu se inchide bine.Cosului de gunoi îi lipsea pedala.
CONTACT UNITATE
Bumbu Viorel,
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,