adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Prestige din Alba Iulia

Alba Iulia , str. V. Alecsandri, nr. 60  
Nota 9.6/10 Excepțional !
15 recenzii
Raluca din Pitesti (31.08.2017)

Oamenii amabili.

​Capacitate: 29 adulți și 13 copii în 13 spații de cazare.
Situată într-o zonă liniștită a municipiului Alba Iulia, la doar 2 km de centru orașului și la 2,5 km de vestita Cetate Alba Carolina cu numeroasele sale obiective turistice, Pensiunea Voichița vă va oferi comfortul și liniștea necesara pentru odihnă, dat totodată și accesul la distracție și relaxare.Pensiunea dispune de un număr de 15 camere, fiecare cameră este dotată cu frigider cu minibar, televiziune prin cablu cu TV LCD, baie proprie cu duș.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check masa de ping-pong
  • check cutie de valori
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check biliard
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check sala de mese
  • check seif la receptie
  • check loc amenajat de joaca
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,