adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Eden din Agapia 3 grade grade grade

comuna Agapia , sat Săcălușești, soseaua DN 15 c, nr. 236 (la aprox. 7.0 km de centrul loc. Targu Neamt)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Eden din Agapia


   Elena din Pascani
nota: 10
schedule sejur: 14.02.2017 - 15.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat și elegant, personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Muzica din restaurant
   Florentina din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 03.08.2016 - 05.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amenajarea restaurantului si mancarea servita; parcarea; amabilitatea personalului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Aproape orice zgomot de afara se auzea si in camera; dusul avea probleme.
   George G. din Stockholm, Suedia
nota: 8.5
schedule sejur: 06.05.2016 - 07.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati (un grup de 5 persoane din Suedia) o singura noapte, si anume 6/7 mai 2016, in o camera dubla si un apartament de 2 camere.
Pensiunea Eden are o locatie atragatoare, nu departe de manastirile Varatec, Agapia si Neamt. Camerele/apartamentele pensiunii sunt suficient de spatioase si mobilate cu gust.
Restaurantul pensiunii este placut iar meniul (mic dejun si cina) este bogat si imbietor.
Personalul pensiunii a fost atent si amabil pe durata sederii noastre, cu o observatie referitoare la incalzirea apartamentului (mentionata la pct. 2 al rubricii Minusuri).
thumb_down
Aprecieri negative:
1. La sosirea noastra la pensiunea Eden, personalul de la receptie a ramas surprins cand i-am informat ca aveam o rezervare confirmata pentru o camera dubla si un apartament de 2 camere. Nu figuram in lista de rezervari. Le-am aratat e-mailul de acceptare a rezervarii, primit in 28.01.2016 de la "rezervari turist INFO .ro" si semnat de "Receptioner/Pensiunea Eden Agapia". Mi-au spus ca probabil a fost o deficienta in comunicarea intre "rezervari turist INFO .ro" si pensiunea Eden. Dar, din fericire, aveau libera o camera dubla si chiar si un apartament de 2 camere, asa ca problema s-a rezolvat favorabil pentru noi.
2. Am observat la sosire in 6 mai ca era frig in apartament. Am rugat personalul sa activeze incalzirea apartamentului, ceea ce au promis. Dupa masa de seara am constatat ca era in continuare frig in apartament, caloriferele erau reci. Am rugat din nou personalul, si au promis iarasi ca vor porni incalzirea. Din pacate acest lucru nu s-a intamplat, iar noaptea am fost obligati din cauza temperaturii scazute din apartament sa ne acoperim inclusiv cu cuverturile paturilor.
Dimineata am informat personalul ca incalzirea apartamentului n-a functionat; si-au cerut scuze si ne-au informat ca drept recompensa nu este nevoie sa platim micul dejun. Am acceptat acest lucru doar pentru cele 3 persoane cazate in apartament intrucat in camera dubla a fost cald.
3. Cele mentionate mai sus nu sunt nemultumiri grave, ci mai degraba o sugestie adresata personalului in sensul unei atentii sporite in relatia cu oaspetii pensiunii. Totusi, calificativul la Servicii nu poate fi decat "binisor". In rest aproape numai "foarte bine".
Salutari din Stockholm, Suedia
   Teodora din Tulcea
nota: 5.3
schedule sejur: 06.02.2016 - 07.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului, amplasarea pensiunii, loc de parcare spațios.
thumb_down
Aprecieri negative:
Frig în camera, paturile scârțâie, lipsa măsuță de cafea și am mai avut și ghinionul să nimerim o petrecere, drept urmare nu am servit decât micul dejun.
   Marius din Buzau
nota: 9.5
schedule sejur: 03.07.2015 - 04.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea are amenajat un spatiu verde superb. Terasa semiinchisa este deosebita, aranjata intr-un autentic spirit moldovenesc.Este o incantare sa servesti masa aici.Personalul foarte atent la toate detaliile. Bucataria foarte buna si variata.Camerele curate si elegant amenajate.
   Florian T. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 30.05.2015 - 01.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul bine pregatit si comunicativ. De ajutor in recomandarile culinare si de obiective turistice (l-am remarcat in special pe Daniel, foarte saritor si de mare ajutor. Multumesc.) Foarte aproape de obiectivele turistice nemtene. Bucataria destul de variata si savuroasa. Cafeaua, berea, vinul excelente.
Multumesc pentru ospitalitate, vom reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera nr.1 spre strada, de evitat. Zgomot mult pe timp de noapte.
   Sorin din Sinaia
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2014 - 02.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am avut parte de un sejur minunat. Ne-am simtit rasfatati in cele 4 zile petrecute aici. Multumim gazdelor pentru ospitalitate. Mancare ca la mama acasa, poate prea multa :D.
   Maria Ramona P. din Bucuresti
nota: 6.5
schedule sejur: 30.03.2012 - 01.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sun spatioase si frumos decorate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu s-a facut curat in camera si nu au schimbat prosoapele.
Micul dejun a fost a la carte, desi initial in rezervare era prevazut ca fiind bufet suedez si inclus in pretul camerei.
Restaurantul se afla in acelasi spatiu cu receptia . Au o mica formatie care a cantat in fiecare seara pana la 4 noaptea.
   H. din Iasi
nota: 8.7
schedule sejur: 11.02.2011 - 13.02.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aspectul camerelor, restaurantul, personal dragut (toti angajatii), cu exceptia familiaritatii excesive a proprietarilor
thumb_down
Aprecieri negative:
Incalzirea (camerele au fost destul de reci, mai ales in prima parte a zilei)
   I. din Ploiesti
nota: 8.2
schedule sejur: 30.12.2010 - 02.01.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie excelenta
Mancare excelenta
Cald in camere
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa perdele si draperii la fereastra
Lipsa suport sapun in cabina de dus
Lipsa carlige/agatatori in baie in care sa poti pune hainele, prosoapele
Suportul de hartie igienica din baie pozitionat incomod, aproape imposibil de folosit
Lipsa umerase in dulapul de haine
Nu s-a curatat gheata de pe caile de acces (scari)
   G. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 04.09.2010 - 06.09.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, confort in camere si distanta relativ mica fata de principalele obiective turistice
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia : nu s-a golit cosul de gunoi in cele aprox. 3 zile cat am stat;
Instalatia la baie era defecta, in sensul ca era vesnic apa pe jos
Apa calda venea f. greu si era doar pana la ora 12 noaptea
CONTACT UNITATE
Receptioner
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,