adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Radu din 2 Mai

2 Mai , str. Taberei, nr. 16  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Radu din 2 Mai


   Teodora A. din Chitila
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 17.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu ni s-a raspuns la telefon, iar la cererea de cazare am primit o notificare abia in 24h, fapt ce ne-a îngreunat găsirea unui loc de cazare in perioada dorita.
   Catalina din Baia Mare
nota: 10
schedule sejur: 18.07.2015 - 24.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie zilnic in camera;
- foarte aproape de plaja-123 pasi numarati de copii;
- farmacie, politie, statie autobuz foarte aproape;
- d-na Carmen si d-nul Radu foarte amabili;
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am stat destul
   Cristina din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 31.08.2012 - 03.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera este spatioasa dotata cu mobilier si aparatura moderna.
- locatia este aproape de plaja.
- am venit cu scopul principal sa ne odihnim; ne-am realizat acest obiectiv pentru ca au existat toate conditiile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Peste strada este o tabara de copii - am aflat cand am ajuns; nu au fost foarte zgomotosi.
- am avut o mica problema cu zgomotul de pe strada (de la boxe) care se auzea si in camera, i-am comunicat acest lucru doamnei proprietar si dumneaei a rezolvat problema.
CONTACT UNITATE
Carmen Radu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,