adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Therapi din 2 Mai

2 Mai , str. Al. Ioan Cuza  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Therapi din 2 Mai


   Stela din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 17.07.2017 - 22.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este foarte bine organizat si foarte curat. Comunicarea cu turiștii este foarte bună. Plaja este aproape. Grădina este superbă, răcoroasă cu spații de relaxare foarte bine gândite.
Răspunsul unității:
Multumim!!!
   Andrei din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 06.07.2016 - 11.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie exemplara
Amabilitatea gazdei
Amplasare intr-o zona linistita
Wifi cu acoperire buna si viteza de peste 30mb/s
Curtea este verde si bine intretinuta
thumb_down
Aprecieri negative:
Palete de lemn la bucatarie (protejarea tigailor)
Nu exista cuptor clasic
   Catalina N. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 04.09.2015 - 06.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati la Vila Jeny week-endul care de abia a trecut (4-6 septembrie). Totul a fost minunat. A fost liniste pentru ca pensiunea nu este situata pe drumul principal. Gazdele sunt foarte primitoare si pun mare pret pe curatenie asa ca nu o sa aveti surprize neplacute. Nu pot a nu mentionez si faptul ca am beneficiat, la propunerea gazdei, de un check-out mai mult decat prelungit intrucat in ziua urmatoare nu erau programati sa soseasca alti turisti. Extrem de draguta doamna. Multumim pentru sejur. Ne-am simtit foarte bine la dumneavoastra.
   Cristi din Iaşi
nota: 9.2
schedule sejur: 27.07.2015 - 30.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila e intr-o zonă foarte liniştită, apartamentul foarte confortabil. Proprietarii foarte ok, nu am avut nimic de reproşat. Varianta 2 Mai e câştigătoare pentru cine îşi doreşte linişte la mare şi nu `acţiune`.
   Ciprian S. din Stuttgart
nota: 10
schedule sejur: 18.07.2015 - 20.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Desii pretentiosi de fel, am petrecut acele zile in mod placut. E un loc, putin retras,nu departe de plaja si ne-am simtit bne primiti si in acelasi timp si discret.
Recomand tuturor aceasta locatie frumos amenajata, ingrifita si ospitaliera, datorita propietarilor ei gata de a ne sarii in ajutor la orice necesitate.Toate cele descrise in oferta au existat cu adevarat.
Revenim cu placere in aceasta locatie.
   Maria - Cristina din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 11.08.2014 - 22.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii sunt foarte preocupati sa isi multumeasca turistii, discreti si cu toate astea daca este nevoie de ceva, sunt foarte prompti. Curatenie, confort si liniște! Pt. Noi a fost deja al doilea an la aceasta pensiune si vom reveni cu siguranta
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este un minus in adevaratul sens al cuvantului, dar plaja este la aprox 5-7min ( de mers pe jos) de la pensiune. Si cum `in tot raul este si un bine`, pe distanta parcursa pana la plaja sunt multe magazine patiserii si terase.
   Cristina din Calarasi
nota: 8.8
schedule sejur: 06.07.2012 - 11.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia si conforul camerei;
- bucatarie dotata corespunzator;
- curtea foarte frumos amenajata;
- destul de aproape de plaja;
- proprietarii super ok precum si doamna care se ocupa de curatenie (super draguta si dispusa oricand sa te ajute).
thumb_down
Aprecieri negative:
Cand faci gratar, tot fumul se imprastie prin curte iar pentru alti turisti acest lucru poate fi deranjant;
   T. din Brasov
nota: 9.8
schedule sejur: 19.08.2010 - 26.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
E foarte bine.
Oameni amabili si de un deosebit bun simt.
Cazarea excelenta.
Foarte curat si placut.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici un minus.
   B. din Sibiu
nota: 9
schedule sejur: 31.07.2010 - 06.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort ok, Patroni oameni deosebiti, Curatenie ok, Conteaza mult ca este multa verdeata.Gazon, flori, filigorie, balansoar, liniste si relaxare totala. Multumiri
CONTACT UNITATE
Cristina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,