adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Nina din 2 Mai

2 Mai , str. Ion Dragomir, nr. 227  
​Capacitate: 16 adulți și 5 copii în 8 spații de cazare.
Pensiunea Nina situata in statiunea 2 Mai, la 5 minute de mers pe jos pana la plaja, ofera cazare in 8 camere confortabile, moderne, spatioase si odihnitoare

Strctura pensiunii este :
- 4 camere la parter
- 4 camere la etaj
Camerele sunt dotate cu bai proprii, televizor in fiecare camera, terase dotate cu frigidere.
Reprezinta locul ideal de relaxare, de odihna, departe de grijile cotidiene in care natura este invaluita intr-0 liniste deplina.

Punem la dispozitie bucatarie complet utilata.

Oferim diferite servicii contra cost cum ar fi mic dejun, pranz, cina, plimbari de agrement cu barca pe mare, partide de pescuit.

Va asteptam cu drag pentru un sejur placut!

Adresa noastra este urmatoarea Cizic niculina strada Ion Dragomir nr 227,

titular cizic niculina NR cont RO65rzbr0000060016790311
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese
  • check loc amenajat de joaca

Facilități camere:

  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Dna Nina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,