adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Adina din 2 Mai

2 Mai , str. Teiului, nr. 7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Casa Adina din 2 Mai


   Angela D. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 30.07.2016 - 01.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat
oameni amabili
liniste
ascuns de agitatie
thumb_down
Aprecieri negative:
Aerul conditionat foarte zgomotos
   Catalin din Sibiu
nota: 9.7
schedule sejur: 13.08.2015 - 16.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc placut, departe de agitatia străzii, în care pe langa liniste, ti se pune la dispozitie tot ce este necesar pentru a putea sa te simti `ca acasa`, cu un spatiu generos, atât in camere cât si in curte. Proprietarii sunt atenti,permanent in jurul turiștilor, dar totodata discreti. Ne-am simtit foarte bine si ne-am întoarce cu placere in acest loc. Distanța pana la plaja nu a fost o problema, atâta timp cat, daca nu doresti sa mergi pe jos cca.10-15 min.poți face deplasarea cu masina. Noi am mers cu autoturismul si nu am avut probleme legate de parcarea lui. Bucătăria este dotată cu tot ce este necesar, iar spatiul destinat pentru servirea mesei este suficient chiar si in cazul in care pensiune este ocupat a în întregime.
Raportul calitate - pret, este foarte bun.
   Nina C. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 18.08.2013 - 21.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petrecut 4 zile foarte frumoase la casa Adina si cu siguranta daca ne intoarcem in 2 Mai tot acolo ne vom caza. Camere incapatoare, oameni foarte saritori, curte frumoasa, curatenie impecabila. Noua ne-a placut mult. Am facut si gratar in curte, am gatit la bucataria din foisor, ne-am baut cafeaua la mesele de afara, copiii s-au dat in balansoare si au alergat pe pajistea de gazon din curte, a fost excelent, am doar cuvinte de lauda pentru ce au reusit sa faca sotii Pintea acolo.
Singurul minus e distanta pana la plaja, cca 15 minute pe jos, minute pe care dimineata nu le simti, dar care la pranz par foarte multe. Asa ca noi am fost la plaja cu masina, am parcat pe dig, foarte aproape de plaja (nu stiu daca-i ok sa parchezi acolo, dar erau multe masini si niciun semn de stationare interziza). Ajungeam astfel la plaja intr-un minut si toata lumea a fost extrem de multumita.
   Irina din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 24.07.2013 - 31.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit minunat. Proprietarii sunt foarte draguti, e super curat, e multa verdeata si pentru copii e un loc perfect.
   Daniela T. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 23.08.2012 - 26.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii sunt foarte prietenosi si discreti.
Vila arata foarte bine si iti da un sentiment de confort si vacanta.
   Cristian din Mogosoaia
nota: 10
schedule sejur: 30.07.2012 - 04.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera a fost curata si s-a facut curatenie si in timpul sejurului, si asta conteaza foarte mult. Am avut si aer conditionat.
Distanta pana la plaja pe jos nu mi s-a parut prea mare, 10, maxim 15 minute.
   Simona din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 09.07.2012 - 16.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curte foarte frumoasa, cu multa umbra, cu mobilier de gradina confortabil.
Bucataria foarte mare si foarte bine utilata.
Proprietarii deosebit de amabili si dispusi sa ajute in orice moment.
Camerele curate, cu aer conditionat, televizor, dus apa calda si rece.
Locatie ideala pentru familiile cu copii
thumb_down
Aprecieri negative:
Destul de departe de plaja, de magazine sau de restaurante. Pentru noi nu a fost deloc o problema, pentru ca am mers cu masina.
   Daniela T. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 13.08.2011 - 18.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii foarte prietenosi.
Conditii foarte bune de cazare(aer conditionat, televizor in camera, baie acceptabila, mobilier nou in camera).
Curte foarte mare, mobilier de gradina foarte frumos, bucatarie utilata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cam departe de plaja si gara, dar proprietarul ne-a condus cu masina de la gara dus intors.
CONTACT UNITATE
Ancuta Pintea
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,