adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Koncordya din 2 Mai

2 Mai , str. Meduzei, nr. 3  
​Capacitate: 8 adulți în 4 spații de cazare.
Situata in statiunea 2 Mai, la intrare, la 300 de metri de plaja, Casa Korcordya dispune de camere de cazare la etaj cu baie privata cu apa calda non-stop, TV prin cablu si terasa. Turistii au acces la un foisor dotat cu aragaz, frigider si o baie de serviciu.
Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la telefon .

Proprietatea asigura locuri de parcare gratuite in limita locurilor disponibile.

Nu se accepta animale de companie .

La 100 metri de Casa Koncordya se afla un supermarket si de asemenea va puteti bucura de bunatatile culinare de la restaurantele din centrul statiunii!

Cazarea incepe cu ora 13.30 si clientii sunt rugati sa elibereze camerele incepand cu ora 11.30.
Va asteptam cu drag pentru a petrece un sejur minunat la mare .

Ps: Suntem persoana fizica neautorizata, platitoare de impozit forfetar. Nu emitem factura si chitanta!
Ps: Cazarea se face pentru minim 2 nopti! Va multumim!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque

Facilități camere:

  • check camere cu balcon
  • check baie in camera

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Rodica
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,