adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Gemil din 2 Mai

2 Mai , str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 391  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Gemil din 2 Mai


   Cosmin din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 04.09.2015 - 07.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Per total am fost multumiti.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia si bucataria aveau un miros de canalizare. Camera avea miros de igrasie.
Pretul pe site este 50 lei pe camera dar in realitate pe weekend e 60 lei si 50 lei in rest.
Răspunsul unității:
Salut Cosmin. Intradevar am simtit si eu in aceea perioada un miros de la canalizare, dar am chemat un instalator si problema s-a rezolvat. Anul acesta avem 4 televizoare in camerele de jos, iar pretul l-am facut cat mai accesibil in raport calitate - pret, va asteptam sa mai reveniti pe la noi.
   Andreea din Bucuresti
nota: 4.8
schedule sejur: 04.09.2015 - 06.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru pretul cerut, camerele si mobilierul au fost suficiente. Am avut apa calda pe toata perioada sejurului. 10 minute de mers pe jos pana la plaja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Foarte mare mizerie in camere - nespalat pe jos probabil de saptamani bune; am gasit pasta de dinti in chiuveta; oglinda si faianta din baie aratau oribil; vesela si scurgatorul din bucataria de vara erau imbacsite.
Camerele nu sunt dotate cu prosoape si nici macar cu hartie igienica.
In ziua plecarii, proprietarul aproape ca ne-a dat afara la ora 11:30, ne-a scos frigiderul din priza desi mai era mancare in el.
Răspunsul unității:
Andreea, tocmai ai fost cazata la o casa de vacanta de 2 stele din Statiunea 2 Mai la pretul de 50 ron/zi. Daca doresti draga mea hartie,prosoape,etc te invit sa bagi mana adanc in buzunar si sa te duci la o pensiune pentru standardele tale. In viitor camerele vor fii dotate cu Tv,prosoape,etc, pretul voi incerca si pe viitor sa fie calitate/pret cat mai avantajos pentru voi turisti si prietenii mei dar Te rog frumos Nu aduce acuzati nefondate. In Camere se face curat de fiecare data la plecarea turistilor. Nu cred ca ai fost tratata atat de urat ,,ne-a dat afara,,.
   Daniela din Bucucresti
nota: 8.3
schedule sejur: 24.08.2015 - 28.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda minunata ,curte frumoasa ,camere ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Tv in camera ar fi ideal si bucataria mai utilata
Răspunsul unității:
Anul acesta avem 4 televizoare in camerele de jos si dp 1 Mai vom achizitiona si pt camerele de sus
   Marius din București
nota: 7.8
schedule sejur: 21.08.2015 - 24.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarul este o persoana foarte OK, exista o terasa in curte cu TV si frigider.
   Nicolae Alexandru Dan D. din Alba Iulia
nota: 9
schedule sejur: 18.07.2015 - 24.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate ambient placut , curtea si filigoria sunt un colt de rai mai ales daca mergi cu copii . La mica distanta de mare si de principalele utilitati . Patronul pensiuni e o figura de om foarte de treaba si la indemana recomand cu incredere . Atentie ! Nu va asteptati la 9 stele dar pentru pretul platit e ok .
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa televizorului in camere ar putea fi un minus daca esti cu copii daca esti doar cu perechia e un plus deaorece ai mai mult timp de .... Altceva
Răspunsul unității:
Anul acesta avem 4 televizoare in cele 4 camere de jos.
CONTACT UNITATE
Geavit
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,