adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Carmen din 2 Mai

2 Mai , str. Mihail Kogalniceanu, nr. 525  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Carmen din 2 Mai


   Daniel din Sebes
nota: 6.8
schedule sejur: 25.06.2016 - 29.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea se afla intr.o zona linistita departe de galagia localitatii
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta pana la plaja este cam mare si lipsa unui trotuar pe marginea soselei.lucruri care nu tin de pensiune ci de administratia localitatii
Răspunsul unității:
Multumim , speram sa se rezolve cat mai curand problema trotoarelor.
   Anda Roxana C. din Bucuresti Sectorul 4
nota: 10
schedule sejur: 22.07.2016 - 24.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este curat si ingrijit.
Răspunsul unității:
Multumin si va mai asteptam!
   Florin B. din Negresti-vaslui
nota: 10
schedule sejur: 22.06.2015 - 29.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc linistit si modern unde ne-am putut relaxa din plin. Ne-am bucurat de salina artificiala si de locul de joaca pentru copii frumos amenajat. Este ideal pentru familii cu copii si pentru cei care nu agreeaza muzica de la terase.
Bucataria pentru turisti este de un real ajutor. Sigur vom mai reveni si anul viitor.
   Danut G. din Buzau
nota: 10
schedule sejur: 19.06.2015 - 23.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o locatie pt cei care isi doresc intradevar liniste,propietarii amabili.camerele sunt foarte racoroase,curatenia ireprosabila
Am beneficiat si de salina artificiala,
Ne-am simtit minunat si vom reveni cu siguranta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Daca se poate pe viitor dotati baile cu uscator de par.
CONTACT UNITATE
Carmen
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,