search
date_range

Pensiunea Valcan din Vatra Moldovitei 4 grade grade grade grade

comuna Vatra Moldovitei , sat Vatra Moldovitei, str. Principala, nr. 415 A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Valcan din Vatra Moldovitei


   Filip B. din Dragomiresti
nota: 9
schedule sejur: 24.12.2016 - 27.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petrecut craciunul la Pensiunea Valcan.un loc foarte frumos.mancarea foarte buna si in cantitati mari ,totut traditional.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din punctul meu de vedere as recomanda personalului sa fie mai informator cu clientul.nu pre ti se spune nimic , daca nu intrebi.
   Florin din Suceava
nota: 8.8
schedule sejur: 28.08.2015 - 30.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pret bun la cazare si mancare
thumb_down
Aprecieri negative:
Greu de gasit locatia
nu a funtionat conexinea Wifi
   Adriana I. din Iasi
nota: 9.7
schedule sejur: 05.07.2015 - 07.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Poziție foarte bună, peisaj mirific.Camerele sunt mari, spațioase, curate. Același lucru se poate spune despre băi.Personalul amabil, educat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Seara, am fost deranjați de muzica din restaurant, dată excesiv de tare de niște cheflii. Nu mai era nici-o diferență între pensiunea de patru margarete și cârciuma satului.S-a rezolvat totul cu un telefon.
   Cristina din Iasi
nota: 9.2
schedule sejur: 04.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, curtea interioara amenajata cu bun gust si inspiratie.
   Gabriela din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.12.2012 - 27.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In primul rind, curatenia. In al doilea rind, personalul: binevoitor, saritor, serviabil, amabil. Gustul de amenajare si decorare a camerelor. Faptul ca, desi are citiva ani buni de functionare, totul este ca nou. Meniul este foarte bun. Recomand ciorba radauteana. Si nu numai.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa ofere micul dejun la pachet pentru turistii care pleaca dimineata in zori, si nu mai servesc micul dejun.
   Ion din Botosani
nota: 9.7
schedule sejur: 11.08.2012 - 12.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisaj superb
restaurant de calitate
curatenie
personal amabil
   Gabriel P. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 06.01.2012 - 08.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte amabil, serviabil si primitor.
Un confort foarte bun si o curatenie impecabila.
Amenajarile din curtea pensiunii sunt absolut superbe.
phone_in_talk

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,