Hotel Minut Vatra Dornei, comentarii

Hotel Minut din Vatra Dornei

Vatra Dornei, str. Negresti, nr. 33  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Hotel Minut Vatra Dornei


Total
7.7
Personal
7
Servicii
6.3
Curatenie
7.3
Confort
9
Pret / Calitate
8
Localizare
8.7
Toate recenziile (15)
 
Single (1) Familie cu copii mici (2)
Cuplu tanar (1) Familie cu copii adolescenti
Cuplu matur (4) Grup (7)
Cum poți lăsa o recenzie hotelului Minut din Vatra Dornei:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Gabriela S. - Iasi
( sejur: 12.02.2016 - 15.02.2016 )
8.3
Foarte frumos și curat.căldură și apa calda pe tot parcursul șederii. Aproape de telescaun .personal drăguț și primitor..multe cuvinte de lauda..

Wi-fi slăbuț in camera pe toată perioada nu s-a făcut curățenie în camera(în baie respectiv) și nici nu s-au schimbat prosoapele..restaurantul închis fiind nevoiți sa mergem sa luam masa în alte locații. .
Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Miruna - Iasi
( sejur: 09.02.2016 - 10.02.2016 )
10
Personal foarte amabil.
Camere curate.
Aproape de centru si de gara.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Dan - Iasi
( sejur: 07.01.2016 - 10.01.2016 )
4.8
- camera in sine este frumoasa, mare si placut mobilata, cu ferestre mari sa intre lumina si orientata catre telescaun.
- fotoliul din camera care este foarte odihnitor
- cabina de dus - este mare
- disponibilitatea de a mi se schimba camera (dupa discutii cu patroana)
- scuzele patroanei (acceptate) pentru felul in care ne-a primit, spunand ca toanele ei sunt de la sarcina.
- localizare - chiar langa statia de telecablu

- Camera nu era curata, am gasit fire par lung peste tot - pe mocheta si pe paturile din dulap. Paturile pe langa faptul ca au fire de par, mai miroase si urat, drept dovada ca nu este facuta curatenia cum ar trebui. Sunt pensiuni care nu au acest pret si care au o atitudine politicoasa fata de turisti si care nu afiseaza atat de mult dispret. Mizeaza pe faptul ca sunt hotel si de asta au atitudine sfidatoare, probabil. Oricum este o nota proasta pentru ei.
- nu este aspirat cum trebuie
- schimbati para de la dus pentru ca curge apa pe alaturi
- pentru banii si pretentiile `hotelului` ar fi trebuit sa fie si un frigider
- atitudine sfidatoare a patroanei.
- amintesc si faptul ca patroana isi facea de treaba(poate mi s-a parut!), dupa ce i-am dat banii pe cazare si a trebuit sa-mi dea factura pe bani, poate uitam..., numai ca am stat pana ce m-a intrebat intr-un tarziu daca vreau factura.
Abia ajunsesem si am cerut fetei de la receptie sa vad camera, cand apare patroana si cu un aer superior, imi spune de mai multe ori (fara sa auda ca am multe bagaje) sa mut masina din fata intrarii hotelului, pentru ca trebuia sa bage marfa, aceasta dupa ce abia ajunsesem, eu coborasem din masina sa vad de cazare si sotia ramasese in masina cu copilul. Am spus fetei de la receptie sa-mi arate camera si mut imediat masina ce am dau bagajele jos - 2 trolere mare+mic si doua genti de voiaj cu diverse -(parcarea era in vale si drumul era cu zapada si gheata).

Am urcat sus la etaj 2 si am vizionat o camera care nu era aerisita, mirosea a fum de tigara. Am cerut alta si apoi am coborat sa aduc bagajele. Cu totul a durat cred, 15 minute in care am avut discutii si cu patroana. Am dat bagajele jos si am mutat masina. Daca as fi avut o alta rezervare plecam pentru ca este inadmisibil sa te comporti asa cu turistii, asta in conditiile in care era joi, ora 13,00 - deci nu era nici o graba.

Daca citeste si patroana,- am vazut mai multe masini - una cu numar de italia cu schiuri deasupra, care nu cred ca era pentru aprovizionare! si un jeep cheroke care au stationat chiar in usa hotelului, si pe care se pare ca ea nu le-a vazut si ii recomand sa mai mearga la niste cursuri de bune maniere in turism.

Chiar daca primesc lamuriri si raspunsuri la ce am scris eu, nu conteaza sau nu mai conteaza pentru ca am sa evit sa ma mai cazez la acest `hotel` - am facut acest comentariu din doua motive:
1. Sa vada si alti potentiali turisti ca pot fi tratati nerespectuos
2. Patroana sa-si schimbe atitudinea sau sa lase pe altcineva sa managerieze hotelul - cineva cu aptitudini de hotelier.

O zi buna!
Răspunsul unității: ( 18.01.2016 )

In calitate de administrator al hotelului sunt foarte interesata de parerea dvs. Precum si a celorlalti clienti de-ai nostri, mai mult decat atat, consider ca acestea ne determina sa oferim servicii mai bune.

Insa, mentionez cateva aspecte importante: toate nemultumirile sesizate in timpul sejurului au fost remediate, iar cele care nu au fost semnalate personalului sau administratiei la momentul respectiv ( ex. : capul de dus defect-inconvenient semnalat in aceasta recenzie la 5 zile dupa terminarea sejurului) s-au remediat cu prima ocazie.

Legat de ce ar trebui sau nu ar trebui sa includa pretul, in momentul rezervarii vi s-a comunicat foarte clar ce include si ce nu, iar dvs. Ati acceptat conditiile.

Referitor la rugamintea de a muta masina:
1. Aceasta era parcata in fata hotelului in mijlocul unei suprafete in care se pot parca in mod normal 2 masini fara sa blocheze accesul in sau din parcarea hotelului
2. Masina dvs. Era parcata intr-un mod in care nu mai putea intra sau iesi nici-o alta masina
3. V-am rugat politicos doar sa mutati masina in asa fel incat sa nu blocati accesul spre parcare pentru ceilalti clienti ai hotelului si spre zona de aprovizionare, rugandu-va in acelasi timp ca dupa ce urcati bagajele in camera, sa duceti masina in parcare
4. Nu am sugerat nici macar o clipa ca ar trebui sa carati bagajele tocmai din parcare pe gheata si zapada, v-am rugat doar sa mutati masina in dreapta sau in stanga din cauza ca bloca accesul spre parcarea hotelului si zona de aprovizionare
5. Masina pe care ati vazut-o parcata in celelalte zile in fata hotelului era masina de serviciu, era parcata corespunzator si nu bloca accesul in hotel sau spre parcarea acestuia.

Multumim pentru sesizarile dvs. Si aveti promisiunea noastra ca vom face tot posibilul sa rezolvam problemele decrise si sa imbunatatim conditiile pentru confortul clientilor care ne calca pragul.

Comentariu util ?
1 vot 3 voturi

Dragomir M. - Slobozia
( sejur: 24.06.2015 - 26.06.2015 )
10
Un hotel foarte curat, personal amabil, privelistea minunata!

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Violeta H. - Iasi
( sejur: 20.03.2015 - 22.03.2015 )
9.8
Un personal cooperant si atent cu nevoile turistilor.

Un minus la ciorbe =bucatarul nu le are cu ciorbele deloc
Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Corina R. - Bacau
( sejur: 12.02.2015 - 14.02.2015 )
8.7
Curatenie in camere.Restaurantul si bucataria bune,personalul amabil

Scurgerea apei la dus functioneaza mai greu
Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Florin - Iasi
( sejur: 02.08.2014 - 03.08.2014 )
8.5
Aspect general placut, curatenie, amplasare buna, parcare incapatoare, priveliste placuta pt camerele cu vedere in spate.

Plata in avans
Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Turist - Calafat , Jud. Dolj
( sejur: 23.07.2014 - 24.07.2014 )
10
Camere curate, confortabile, personal foarte amabil și mâncăruri delicioase la restaurantul hotelului.
Mulțumim pentru ospitalitate și o să revenim cu drag când se va putea.

Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Niculai S. - Suceava
( sejur: 14.02.2014 - 16.02.2014 )
9.7
Pensiunea de bun gust, curatenie impecabila, personal foarte amabil si primitor, mincarea excelenta, proaspata si gustoasa, locatie fantastica, camere confortabile, nu avem decit cuvinte de lauda pt acest colt de rai, minunat, pt gazdele care ne-au primit cu bratele deschise si ne-au gazduit `ca la mama acasa`.

Nimic de obiectat
Comentariu util ?
0 voturi 1 vot

Adrian C. - Pascani
( sejur: 24.07.2013 - 25.07.2013 )
9.7
Cazare f. Buna, conform solicitarii. Personal amabil. Privelistea exceptionala.

La pretul de 120 lei/camera, aceasta ar putea fi dotata cu frigider inclus in pret. Am avut nevoie de frigider si a trebuit sa platesc suplimentar 10 lei.
Răspunsul unității: ( 22.10.2013 )

Multumim pentru sesizare.

Comentariu util ?
5 voturi 0 voturi
« Precedenta 1 2 Urmatoarea »
CONTACT
Rusu Minut
0751 *** ***
vezi numerele de telefon
Solicită cazare