search
date_range

Pensiunea Rock din Vartop 3 grade grade grade

Vartop , La Baza Partiei Noi (la aprox. 8.6 km de centrul loc. Arieseni)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

record_voice_over Personal:7.4
insert_emoticon Servicii:6.5
lightbulb_outline Curățenie:5.9
weekend Confort:6.5
monetization_on Prețuri:6.3
location_on Localizare:8.5
Nota 6.8/10
14 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni (9 recenzii din 14).

Recenziile pensiunii Rock din Vartop


   Octavian din Tileagd
nota: 7.3
schedule sejur: 06.02.2017 - 08.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, este aproape de Partia Piatra Graitoare
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia in camera si pe hol.
   Alexandra din Salonta
nota: 4.7
schedule sejur: 20.01.2017 - 22.01.2017
thumb_down
Aprecieri negative:
Incepand de la micul dejun care este foarte saracacios si nu ofera deloc diversitate si terminand cu camerele care nu arata ca in poze. Camerele nu si merita pretul. Curatenia lasa de dorit. Foarte mult par pe mocheta. La apa calda si caldura au fost probleme. Nimic nu a fost precum ne am asteptat. Au trecut pe site zona spa. Nu exista asa ceva decat o incapere cu un pat de masaj si o ciupa de lemn cu apa dezmortita si statuta. Dezamagitor.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Zona Spa nu exista .aspectul camerelor nu este ca in poze.baile nici atat.
   Ovidiu din Timisoara
nota: 5
schedule sejur: 28.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mâncarea și locația.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personal nepoliticos, mai ales domnișoara de la receptie și domnul "șef" al pensiunii. Fără apa in noaptea dintre ani și prima zi din anul 2017. Prosoapele se schimba doar la cerere și personalul este deranjat când se cer altele curate sau îți aduc doar unul mic la mișto.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Sauna care nu funcționează și dusurile care in zile foarte importante când solicitarea și folosință apei e mare nu funcționează, la fel ca și toaletele...
   Paul din Cluj Napoca
nota: 4.5
schedule sejur: 02.01.2017 - 06.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este aproape de partia noua. Personal amabil, in afara de un barbat, care parea a fi administrator, care a fost in multe randuri foarte nepoliticos.
thumb_down
Aprecieri negative:
Au fost probleme legate de alimentarea cu energie, apa calda si chiar rece. Daca la intreruperile de current ni s-a explicat ca de vina este "renel-ul", la intreruperile mari de apa (a fost o zi in care am avut apa curenta doar dimineata) explicatiile au fost foarte neclare. Au fost perioade lungi din zi in care nu am avut nici apa calda, dar nici apa curenta, dar nu am inteles cauza. Administratorul ne-a spus la sosire ca sunt probleme cu apa calda, dar din pacate am constatat ulterior ca si cu apa rece au fost probleme majore (nefurnizare apa). Exista zone pitoresti, nu prea umblate, in care exista astfel de probleme, dar ti le asumi din capul locului, ca sa le vezi. Nu iti asumi asa ceva ca sa vii la ski la Vartop (cel putin nu pana acum). Pe de alta parte, au fost pensiuni apropiate (la care am intrebat, ne-au spus ca au sorb, functioneaza si nu au probleme) care nu au intampinat astfel de probleme. Sigur, puteam sa plecam, ni s-a spus ca primim banii inapoi, dar unde sa mai pleci, cand totul este rezervat in aceasta perioada. Am ramas si am suportat cumva, copilului i-a fost mai usor sa suporte lipsa apei decat o vacanta ratata.
   Cristian N. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 28.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, prompt în servicii, locația buna pentru schi
thumb_down
Aprecieri negative:
Rezolvarea problemelor cu apa, o alta formație sau poate un DJ pentru evenimentele importante, o muzica de ambianta în timpul meselor, sauna funcțională
   Gabriel din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 29.04.2016 - 02.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia superba, gazda amabila, conditii de cazare foarte bune
   Delia din Cluj-napoca
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 16.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Desi nu am mai gasit locuri apreciez răspunsul prompt al presiunii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Regretul ca nu am gasit locuri.
   Cosmin I. din Timisoara
nota: 6.2
schedule sejur: 08.02.2016 - 12.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Linistea si atmosfera din pensiune.
   Cosmin O. din Floresti, Jud. Cluj
nota: 9.7
schedule sejur: 07.02.2016 - 12.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, mancare buna, locatie excelenta aproape de partii
   Ionela Nadia R. din Arad
nota: 10
schedule sejur: 29.01.2016 - 31.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionare excelenta
   Marius Traian T. din Oradea
nota: 9.2
schedule sejur: 22.01.2016 - 24.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal politicos si serviabil, distanta foarte mica de partia de ski, raport excelent calitate-pret, o surpriza placuta!
thumb_down
Aprecieri negative:
Absenta camera ski-uri si clapari
   Gheorghe Andrei din Zlatna
nota: 10
schedule sejur: 04.01.2016 - 07.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie in camera si baie, personalul fost foarte prietenos, mancarea a fost extraordinara si pe saturate.
   George S. din Breaza, Jud. Prahova
nota: 8.8
schedule sejur: 29.12.2015 - 02.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de partie, mancare buna, personal prietenos
thumb_down
Aprecieri negative:
Necesita ceva reparatii
   A. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 29.07.2010 - 09.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte politicos, asigura o buna servire si este indatoritor. Masa a fost foste buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai este de lucrat la finisajul pensiunii si a imprejurimilor si din cauza drumului de acces este mai greu de ajuns.
Răspunsul unității:
Buna ziua, ne bucuram ca v-ati simtit bine la noi. S-au schimbat foarte multe, incepand de la interiorul hotelului cat si in exterior. Va mai asteptam !
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Costel Berce
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,