search
date_range

Hotel Cristalin din Vartop 3 grade grade grade

Vartop , Sat De Vacanta Vartop, nr. 317 (la aprox. 8.6 km de centrul loc. Arieseni)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
record_voice_over Personal:7
insert_emoticon Servicii:7
lightbulb_outline Curățenie:7.3
weekend Confort:7.3
monetization_on Prețuri:7.3
location_on Localizare:8.7
Nota 7.4/10
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni (3 recenzii din 4).

Recenziile hotelului Cristalin din Vartop


   Razvan din Deva
nota: 4.7
schedule sejur: 27.01.2017 - 29.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este destul de aproape de partie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cititi cu atentie:
- Daca mergeti cu copii, pregatiti-va sa urle la ei niste necunoscuti fustrati. Am fost martorului unei iesiri nervoase a proprietarei asupra unui copil de 1-2 anisori care plangea.
- Proprietari neseriosi si cu un aer de superioritate dus la extrem. Desi am vb de 4 ori la telefon cu o sapt inainte de a ajunge, nu au mentionat niciodata ca hotelul nu are apa. Nici chiar cand am ajuns si ne-am cazat nu ne-au anuntat de aceste defectiuni, noi descoperind aceasta problema doar cand am ajuns in camera. Pe parcusul sejurului am primit numeroase promisiuni ca se vor repara probleme, ca vom putea face chiar si jacuzzi. In seara de sambata, domnul proprietar (sau cine era) a venit la noi la masa si ne-a spus ca jacuzzi-ul este functional si sa mergem linistiti. Am urcat in camera, ne-am schimbat si cand am ajuns jos am constatat ca era apa de 2 degete in jacuzzi. Am mers furios la el sa il intreb ce se inatampla si mi-a raspuns: "E un jacuzzi... Nu va descurcati cu el ?". Am mers cu el sa ii arat ca nu suntem totusi niste prosti, si, cu acelasi aer de superioritate, mi-a spus ca el l-a pregatit si nu stie ce s-a intamplat.
- Curatenia lasa de dorit
- Patinoar in fata receptiei (nici macar putin nisip nu era aruncat)
Răspunsul unității:
Buna seara.Ne cerem iertare pentru ca s-a intamplat.chiar proprietarul a pregătit jacuzzi .La ora 16 a fost la 30° .inclusiv sauna pornita mult mai devreme iar când ati mers dvs jacuzzi-ul era gol.Am ramas uimiți de gestul care l-a facut cine l-a facut.Deoarece s-a vazut pe camerele video cine a intrat înaintea dvs.Legat de copil intradevar a fost un copil care a urlat încontinuu si a fost rugată mama acestui copil sa meargă cu el la locul de joaca deoarece au fost clienti care s-au plâns ca nu pot lua cina si s-au ridicat de la masa si au plecat.Si au fost mai mulți totul este pe camerele video.Din pacate nu pot reda aceste imagini.Apa de la retea nu mai este in toata stațiunea de câteva zile nu e din cauza noastra .noi avand rezervă de apa care am încercat sa o împărțim atât dimineata cat si seara.Mie chiar imi pare rău de jacuzzi deoarece am încercat sa împărțim apa încat sa poate fii folosita atât la jacuzzi cat si la dusuri.Chiar ne pare rău.Dar va promit data viitoare la jacuzzi când cineva va arunca sampanie in el sau il va goli intenționat am sa il fac ,, vedeta ``
   Alexandra din Timişoara
nota: 8.5
schedule sejur: 22.01.2017 - 24.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere calduroase, dotate cu tot ce e nevoie
Sala de joaca pt copii, masa de ping-pong si biliard
Mancare buna ( cam scumpa totusi )
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul de acces la hotel nu e f bine intretinut
Informatiile despre hotel dau de inteles ca e mai aproape de partie
   Marius din Salonta
nota: 9.2
schedule sejur: 19.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea traditionala cu gusturile ce amintesc de mancarurile bunicii!
thumb_down
Aprecieri negative:
Doar sugestie de imbunatire: mentenanta saptamanala la camere, deoarece noi clientii suntem de toate felurile si natiile, s-apoi unul misca un robinet, celalalt nu incape de suportul rozetei de dus etc, stie fiecare cine citeste la ce ma refer, asa suntem noi :-(
   Adina M. din Galati
nota: 9
schedule sejur: 02.08.2011 - 05.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort, curatenie, peisaj.
thumb_down
Aprecieri negative:
1. Personal foarte putin si bineinteles trist si obosit.
2. Impresii generale in scadere fata de acum 2 ani. Sa fie criza de vina?
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Birta Alin
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,