search
date_range

Pensiunea Gil din Turda 2 grade grade

Turda , str. Pavel-Dan, nr. 10 (la aprox. 12.8 km de centrul loc. Cheile Turzii)  
​Capacitate: 22 adulți în 8 spații de cazare.
Pensiunea Gil este localizata in Turda pe strada Pavel Dan numarul 10, la intersectia drumurilor de centura ale Turzii, vis-à-vis de Colegiu National Mihai Viteazu, la 10 minute distanta de Salina Turda avand ca principal obiect de activitate cazarea si prestari servicii specifice.

Va asteptam la noi atat in cazul in care va aflti in tranzit si cautati un loc de odihna pentru noapte cat si in cazul in care aveti de organizat o mica reunine de afaceri sau, de ce nu? , in cazul in care v-ati hotarat sa va pterecti weekendul sau concediul in imprejurimi.

Pensiunea noastra este o alternativa ce merita luata in considerare datorita pozitiei sale, a serviciilor oferite si preturilor praticate.
Pensiunea noastra dispune de parcare proprie inchisa si o mica gradina la care cazatii au acces pentru a-si pregati o masa in aer liber .
CONTACT UNITATE
Popa Crinela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Popa Crinela
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,