search
date_range

Hotel Salis & Medical Spa din Turda 4 grade grade grade grade

Turda , str. Basarbiei, nr. 44 (la aprox. 12.8 km de centrul loc. Cheile Turzii)  

Descrierea camerelor si pozele hotelului Salis & Medical Spa din Turda

Cameră dublă matrimonială

Nr. cameră Baie Capacitate Facilități
1 checkda
2 adulți
și
1 copil
checkaer conditionat
checkbaie in camera
checkcamera cu TV
checkcamere cu balcon
checkincalzire centrala
checkinternet in camera
checkminibar in camera
checkseif in camera
checktelefon in camera
checkuscator de par

Cameră dublă twin

Nr. cameră Baie Capacitate Facilități
2 checkda
2 adulți
și
1 copil
checkaer conditionat
checkbaie in camera
checkcamera cu TV
checkcamere cu balcon
checkincalzire centrala
checkinternet in camera
checkminibar in camera
checkseif in camera
checktelefon in camera
checkuscator de par

Suita

Nr. cameră Baie Capacitate Facilități
3 checkda
4 adulți
checkaer conditionat
checkbaie in camera
checkcamera cu TV
checkcamere cu balcon
checkincalzire centrala
checkinternet in camera
checkminibar in camera
checkseif in camera
checktelefon in camera
checkuscator de par

Cameră dublă superioară

Nr. cameră Baie Capacitate Facilități
4 checkda
2 adulți
checkaer conditionat
checkbaie in camera
checkcamera cu TV
checkcamere cu balcon
checkincalzire centrala
checkinternet in camera
checkminibar in camera
checkseif in camera
checktelefon in camera
checkuscator de par
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Receptie
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,