search
date_range

Casa Lidia din Turda

Turda , str. Drumul Ceanului, nr. 9b (la aprox. 12.8 km de centrul loc. Cheile Turzii)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei Lidia din Turda


   Flavius din Husi
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La Casa Lidia am gasit tot ce aveam nevoie pentru o vacanta frumoasa: seriozitate, amabilitate, curatenie, conditii excelente, un pret foarte bun. Jos palaria!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nici macar o nemultumire pe perioada in care am stat la Casa Lidia.
Răspunsul unității:
Va multumim si sunteti oricand bineveniti!
   Liliana D. din Baia Mare
nota: 9.8
schedule sejur: 06.06.2015 - 08.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ideal pentru cine doreste sa fie aproape de baile sarate si namolul terapeutic.
Răspunsul unității:
Va multumesc pentru recenzie si va mai asteptam!
   Cristina din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 30.05.2015 - 01.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Daca vrei sa iesi din mediu urban, recomand Casa Lidia, o zona superba iar cazarea deosebita. Mergeti cu incredere si garantez ca nu vor exista regret.
Răspunsul unității:
Imi pare bine ca v-a placut la noi si va mai asteptam cu drag!
   Mariana B. din Timisoara
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 18.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu s-a concretizat cazarea dar nu ne-am putut abtine sa nu vizitam locatia.Totul este super,inclusiv pozitita, aproape de stranduri, aproape de baza de tratament, de padurice , de salina, asa ca mergeti cu incredere.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Simona
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,