search
date_range

Pensiunea Forest Ecvestru din Sucevita 4 grade grade grade grade

comuna Sucevita , sat Sucevița, nr. 622A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Forest Ecvestru din Sucevita


   Nicolae din Ramnicu Sarat
nota: 9.8
schedule sejur: 29.04.2016 - 03.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie in camera si la baie, programul de sarituri si dresaj cu cai,mancarea foarte buna (felicitari celor de la bucatarie) curtea care este foarte mare si unde te poti plimba in voie,respectul ospatarilor si ai patronilor fata de clieni.Bravo!
thumb_down
Aprecieri negative:
Preturile la bauturile de la bar mi sau parut cam mari.
   Daniela din Roman
nota: 9.8
schedule sejur: 29.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petrecut un sejur de Revelion foarte placut, de care ne vom aminti cu multa placere. Tot ce ni s-a promis in oferta a fost respectat intocmai. Ne-au placut foarte mult felurile de mancare traditionale dar si prezentarea bucatelor, confortul camerelor si ospitalitatea gazdelor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi foarte necesara existenta unei prize cat mai aproape de oglinda (macar in camera daca nu se poate in baie).
   Florin V. din Iasi
nota: 9.5
schedule sejur: 24.08.2013 - 25.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am avut timp sa ne bucuram de toate facilitatile pensiunii, si aici ma refer in special la herghelia de cai, insa per total sederea noastra a fost una foarte placuta.
Alte doua plusuri:
- ne-au dat posibilitatea sa lasam bagajele pana la ora plecarii
- fiind duminica, dupa ora 15:30 nu mai era nici un mijloc de transport, drept urmare ne-au ajutat si condus, contra cost, catre cel mai apropiat punct de lagatura.
thumb_down
Aprecieri negative:
O mica problema la dus, lipsa unei garnituri care facea apa sa se prelinga, ar fi prins bine o scurgere.
   Cristina Mirela D. din Suceava
nota: 6.7
schedule sejur: 22.08.2013 - 23.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte curate, la preţ foarte bun (mă refer la cele de 80 lei).
thumb_down
Aprecieri negative:
La capitolul `meniu` bucătăria stă extrem de prost. Se gătesc foarte puţine feluri de mâncare. Porţiile sunt mici şi foarte scumpe. Chelnerii sunt slab pregătiţi.
Si capitolul `agrement` m-a dezamăgit profund. Pe net faceţi o prezentare de spendidă a programului iar la faţa locului am constatat că sunt doi instructori care te plimbă pe calul ţinut de funie într-o hală (cică afară nu este voie)(30 lei - 15 minute) şi în asta consta `agrementul ecvestru`
   Nicoleta din Suceava
nota: 6.8
schedule sejur: 22.08.2013 - 23.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In privinta partii hoteliere as putea da chiar nota 20 dar nu vii sa stai doar in camera.
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul din cadrul restaurantului este foarte sarac iar in privinta echitatiei, in prezentare nu se specifica faptul ca `echitatia de agrement` se face doar in interior.Plimbarile cu trasura se fac tot in interior?
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Echitatia ar trebui prezentata mai explicit
   Carmen din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 31.05.2013 - 02.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost pt prima oara la aceasta pensiune la recomandarea unui prieten de familie cu un grup de 20 elevi si 3 prietene din Turcia. Am petrecut 3 zile foarte placute bucurandu -ma de ospitalitatea patronilor , profesinalismul personalului si nu in ultimul rand de bucatele preparate in pensiune, proaspete si de calitate. Zacusca excelenta si placintele delicioase. Dar cireasa de pe tort au fost caii minunati, spectacolul de echitatie si nu in ultimul rand de tinuta de adevarat Lord englez a patronului. Pt mine si prietenele mele a fost o experienta frumoasa care ne determina sa revenim.
   Mihail-sorin N. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 03.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost un sejur minunat, atat locatia innobilata de minunatii caluti, dar si personalul si patronii au fost adevarate gazde. Vom reveni cu placere la forest ecvestru !
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Receptie
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,