search
date_range

Vila Eszter din Sovata 2 grade grade

Sovata , str. Teilor, nr. 48  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Eszter din Sovata


   Elena T. din Chisinau
nota: 10
schedule sejur: 18.08.2016 - 25.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila foarte curata, terasa amenajata frumos. In realitate vila arată mai bine ca in poze si seara e o linste totala in jur. Cu masina faceam 5 min pana la lac si cam 15 pana la salina Praid. Gazdele foarte amabile. O sa revenim cu siguranta.
   Ovidiu M. din Mediaș
nota: 9.2
schedule sejur: 24.07.2016 - 27.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare , colaborare foarte bună , recomand !
   Marcel D. din Pitesti
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 06.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Niciunul
thumb_down
Aprecieri negative:
Intirziere la comunicare,de la cererea de cazare pana confirmare (care a fost negativa) iar discutia usor aroganta

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Stefan P. din Chisinau
nota: 9.2
schedule sejur: 08.07.2013 - 22.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele sunt ospitaliere, corecte, dragute, binevoitoare. Ne-am simtit foarte bine, in securitate. Am savurat peisajele de neuitat, ne-am odihnit pe cinste. Le multumim din suflet si le dorim toate cele bune Doamnei si Domnului kacso. Cu respect familiile pascal, cazacu, mitu, arhirii
   H. din Targu Mures
nota: 9.8
schedule sejur: 26.06.2010 - 30.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele sunt foarte amabile, serviciile au fost ireprosabile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul dezavantaj este distanta fata de punctele de interes, adica statiunea, dar nici acesta nu este un impediment, o plimbare pe jos, la aer curat, e oricand binevenita.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Kacso Magdalena
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,