Hotel Balnear Slanic Slanic Prahova, comentarii

Hotel Balnear Slanic din Slanic Prahova

Slanic Prahova, str. 13 Decembrie, nr. 15  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Hotel Balnear Slanic Slanic Prahova


Total
-
Pentru a ne asigura ca va oferim o medie relevanta si care sa reflecte serviciile actuale, media generala se calculeaza doar daca unitatea are minim 3 recenzii de la turisti cazati in ultimele 14 luni.
Toate recenziile (10)
 
Single Familie cu copii mici (7)
Cuplu tanar (1) Familie cu copii adolescenti
Cuplu matur (1) Grup (1)
Cum poți lăsa o recenzie hotelului Balnear Slanic din Slanic Prahova:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Vasilica - Tulcea
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 16.08.2015 )
10
Am primit repede raspuns

Comentariu util ?
0 voturi 2 voturi

Maria Nicoleta - Gaesti
( sejur: 01.05.2015 - 03.05.2015 )
7.2
Camera mare, curatenie, am stat doar doua nopti si nu stiu cum se schimba lenjeria si prosoapele, dar cosul l-au golit zilnic. Personalul serviabil, mai ales la receptie.

Accesibilizarea dificila pentru persoane cu handicap locomotor. Mobilierul e cam invechit iar baia nu prea te imbia sa faci baie, desi era curatenie. Cabina de dus era improvizata cu gresie si toate obiectele sanitare erau vechi( eu nu am mai vazut de ani de zile bazin de font cu sfoara). Am stat cu bani mai putini la trei stele.
Comentariu util ?
2 voturi 1 vot

Silvia V. - Bucuresti
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.09.2012 )
1
Desi am dat 2 emailuri pt rezervare , nu s-a raspuns. Dupa incercarea telefonica de a contacta Agentia care se ocupa de hotel, mi s-a raspuns prin email ca nu sunt locuri disponibile in perioada solicitata de mine, abia la 4 zile dupa re-trimiterea cererii si revenire telefonica prin email. Nu s-au oferit alte variante/alternative de cazare pentru perioada solicitata, probabil sunt foarte multi turisti si inca unul in minus nu conteaza.
Comentariu util ?
8 voturi 7 voturi

Florin H. - Galati
( sejur: 03.06.2012 - 09.06.2012 )
7.8
Mi-au placut toate actiunile organizate pe timpul sejurului meu, asta aratind interesul patronilor fata de persoanele aflate la odihna si tratament.

Lpsa piscinei, motivat de faptul ca este in renovare. Daca acesta este motivul principal ar fi trebuit scoasa de pe reclama afisata pe internet.
Comentariu util ?
5 voturi 3 voturi

Turist - Constanta
( sejur: 18.08.2010 - 23.08.2010 )
6.3
Baza de tratament in incinta

Lifturi vechi,
Bai jalnice,
Aspectul camerei - neingrijit,
Strazile pana la hotel - distruse,
Mobila veche, incompleta (poate datarita faptului ca am avut o camera f. Mica)- am calatorit un adult si 2 copii mici.
Comentariu util ?
3 voturi 2 voturi

Turist - Bucuresti
( sejur: 21.08.2010 - 22.08.2010 )
6.7
Lenjerie si prosoape forte curate. Disponibilitatea receptionerei de-a rezolva cazarea in pofida faptului ca rezervarea on-line confirmata anterior prin e-mail nu fusese transmisa.

Ddraperii si perdele desprinse din galerie, racord chiuveta desprins din conducta de scurgere, suport prosop, stramb si crapat, covor pvc. Baie murdar, apa pe pardoseala, rezervare netransmisa receptiei hotelului, mocheta neaspirata, praf nesters. Mai multa vigilenta asupra personalului auxiliar. Mai mult control, trag chiulul camaristele. Sper ca la anul aceste minusuri sa fie inlaturate definitiv, ar fi pacat.
Comentariu util ?
3 voturi 3 voturi

Turist - Bucuresti
( sejur: 30.07.2010 - 01.08.2010 )
3.3
Nu am gasit niciunul.

Rafturile dulapului au cazut pe copil.
Lifturile nu functionau.
Obiectele sanitare vechi si murdare.
Comentariu util ?
4 voturi 2 voturi

Turist - Alexandria
( sejur: 12.07.2010 - 18.07.2010 )
8.8
Avantaj tratament si transport gratuit Salina

Camerele mici si invechite, moblier vechi, mocheta mirositoare, priza care nu functiona, dusul nu avea stativ
Comentariu util ?
3 voturi 3 voturi

Turist - Bucuresti
( sejur: 02.07.2010 - 04.07.2010 )
8.3
Personal amabil, politicos, prompt;serviciile de calitate, bucataria excelenta, curatenie peste tot

Camere vechi, bai vechi si nerenovate, televizoare mici cu programe putine, mai ales ptr copii.
Comentariu util ?
2 voturi 2 voturi

Turist - Galati
( sejur: 02.04.2010 - 05.04.2010 )
9.7
Ospitalitate
Interes pentru confortul clientilor
Mancare foarte buna
Curatenie
Servicii de calitate in baza de tratament

Camere mici
Lipsa balcon
Comentariu util ?
3 voturi 2 voturi
CONTACT
Frusinoiu Liviu
0751 *** ***
vezi numărul de telefon
Solicită cazare