Hotel Silvia Apart din Sinaia

Sinaia, str. Tache Ionescu (Pictor Luchian), nr. 2  
Nota 9.51 / 106 recenzii 10 - Excepțional !
Gabriel din Oradea

Totul foarte bine, locatia la doi pasi de manastirea Sinaia si la ceva mai multi de Peles, plimbarea pana acolo insa, este placuta si binevenita. Gazdele foarte primitoare si mereu la dispozitia ta, camera curate si dotata cu tot ce ai nevoie. Multumim

​Capacitate: 35 adulți în 16 spații de cazare
Date generale:sc Carminflor Srl Ro1332369, Cont RO72CECEPH1830RON1145243 CEC Bank Sinaia.

Hotel Silvia Apart este situat in Sinaia str Pictor Luchian nr2 strada este asfaltata si retrasa de la Dn in vecinatatea Manastirii Sinaia 150m si a Castelului Peles 500m in zona centrala, cu acces usor catre domenilul skiabil si zonele de plimbare, agrement; va ofera serviciile pe care vi le doriti in zona montana:visul devine realitate. Acceptam plata cu card. Nu acceptam animale.

Hotelul are 12 apartamente cu un dormitor, sufragerie, bucatarie, baie cu o suprafata utila de 50 mp, Lcd

Un apartament de 2 dormitoare, sufragerie, bucatarie, baie, in suprafata de 70 mp, Tv Lcd.

3 garsoniere cu o camera, bucatarie, baie, in suprafata de 30 mp, Tv Lcd.

Hotelul are spatii de cazare generoase cu suprafete vitrate mari, mobilierul din camere si baie corespunde cerintelor turistilor, curatenia se face zilnic, lenjeria si prosoapele se schimba la 3 zile

Toate apartamentele si garsonierele au bucatarie dotata cu frigider, cuptor cu microunde, flitru de cafea vesela si tacamuri.

Fiecare apartament si garsoniera are centrala proprie, la dispozitia turistilor.

Hotelul dispune de o sala de conferinte cu 36 de locuri, sala depozitare material sportiv, lift, internet wireless, cablu tv, locuri de parcare si curte interioara.

Din toate apartamentele si garsonierele se poate admira o frumoasa panorama a Muntelui Furnica, Baiului.

Hotelul se afla la 250m de Centru International de Conferinte Sinaia (cazinoul Sinaia, ), Hotel Palace si parcul orasului Dimitrie Ghica.

Curtea interioara mobilata pentru pregatirea preparatelor la gratar.

Avem oferte speciale pentru clientii fideli.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fax
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check sală de conferințe
  • check seif la recepție
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie si Gioga
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.