search
date_range

Casa Angelo din Sinaia

Sinaia , str. Crinilor, nr. 11  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Angelo din Sinaia


   Andreia F. din Bucuresti / Bucuresti
nota: 5
schedule sejur: 06.11.2015 - 08.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera suficient de spatioasa, paturi cu saltele confortabile, papuci in camera.
thumb_down
Aprecieri negative:
1.Am fost cazati pentru doua nopti, in prima noapte am avut caldura si apa calda, dar in cea de-a doua, caloriferele au fost reci, nu au mai pornit centrala, s-a facut economie. A doua zi, gazda a spus ca `spera ca a fost doar atat`, adica nu mai avem si alta nemultumire.
Mentionez ca am avut si un copil cu noi.
2.Podeaua din camera scartaia ingrozitor, nu se putea face un pas fara sa trezesti pe toata lumea.
3.Departe de oras, dar am stiut acest aspect, nu ne-a deranjat, avand masina.
4.Aspect de casa batraneasca, living cu vitrina, bibelouri.
Nu recomand.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Lipsa de caldura in camere.
Răspunsul unității:
Dati-mi voie sa imi folosesc dreptul la replica,stimata d-na Andreia Farcas! Sper sa fiu atat de `taioasa` cat ati avut dvs.`amabilitatea` si sa va dau raspunsuri pe masura! Din cele mentionate mai sus ca fiind nemultumiri,in ceea ce priveste sederea in Vila noastra (casa batraneasca,dupa cum ati etichetat-o),se simte o oarecare rautate in felul cum v-ati exprimat,desi nu ma mira acest lucru,atata timp cat,in loc sa va exprimati aceasta nemultumire intai in fata noastra (ci nu sa va afisati o `masca`,ca sa zic asa,de turist multumit si intelegator),apoi sa o scrieti aici...
Va multumesc pentru timpul pe care vi l-ati irosit scriind aceste randuri si dati-mi voie sa va spun ca punctul 2,cel cu podeaua,l-ati descoperit la intrarea in camera cand,dealtfel,ne-am si scuzat pentru acest aspect,iar dvs.ati spus ca nu va deranjeaza!
Punctul 3 l-ati scris (tot din rautate) doar ca sa para mai multe `nemultumiri` ,pentru ca este NEelocvent!
La punctul 4 am zambit si va multumesc!Pot spune acelasi lucru pe care l-am spus la punctul 2,adica faptul ca aveati dreptul in orice moment sa renuntati,pentru ca acest lucru l-ati vazut inca din primele secunde ale cazarii.Si daca imi spuneati ca va deranjeaza vitrina si bibelourile,in timp ce va hraneati copilul,aveam alte alternative (incaperi cu mese si scaune),iar dvs.puteati sa serviti masa fara stressul vitrinei si al bibelourilor noastre!
Punctul 1....intentionat l-am lasat la urma,caci este singurul care ar putea sa exprime o nemultumire! Aveti dreptate ca a doua noapte caloriferele au fost reci,dar fiindca este centrala pe lemne,spre dimineata (doar 3 ore,maxim) se racesc,apoi incepand de la ora 7 dimineata,caloriferele functionau...era cald...si daca 3 ore de pauza in calorifere,inseamna `economie`,atunci....aveti dreptate! AM facut economie 3 ORE DE lipsa caldurii!!!!
Va multumesc pentru ca ati ales Vila Angelo si va multumesc in aceeasi masura pentru faptul ca NU recomandati (sunteti singura,dealtfel) celorlalti turisti ! Noi,va recomandam un hotel,caci acolo sigur nu veti vedea living cu mobila batraneasca,bibelouri,podea care scartaie etc.,ci doar camera cu patul,noptierele si televizorul ! Perfect pentru exigentele dvs. Dar chiar,de ce faceti rezervari la pensiuni sau case batranesti,daca stiti ca sunteti atat de pretentioasa???
Cu toata consideratia,Vila Angelo!
   Cluj N. din Cluj
nota: 10
schedule sejur: 22.07.2014 - 23.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Preturi decente, gazda amabila, curatenie.
Răspunsul unității:
Suntem bucurosi cand auzim astfel de lucruri de la un client . Va multumim pentru cuvintele frumoase si va mai asteptatm .
   Anca din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 05.09.2012 - 10.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul
thumb_down
Aprecieri negative:
Am primit informatia ca exista microbuz de la gara dar e bine de stiut ca aceste microbuze (albe cu patratele portocalii) sunt ale Transportului Urban (costa 1.5 lei de persoana si il luati pana la Parc pana la Platoul Izvor). Sa nu va uitati dupa microbuze care fac legatura cu alte orase!!!!
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Receptie
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,