search
date_range

Pensiunea Mario din Sighisoara 3 grade grade grade

Sighisoara , str. Garii, nr. 11  
​Capacitate: 22 adulți în 11 spații de cazare.
Pensiunea Mario se afla la 150 m de gara, 400 m de centrul Sighisorii si la 5 minute distanta de mers pe jos pana la Cetatea Medievala Sighisoara.

Va oferim cazare in cele mai bune conditii, va oferim 4 camere cu cate doua paturi si 7 camere cu pat matrimonial.

Fiecare camera dispune de televizor, baie proprie, internet wireless (wi-fi).

Dispunem de parcare privata in curtea pensiunii, asa ca nu va faceti griji masina Dvs. Va fi in siguranta
Nota 9.8/10 Exceptional !
45 recenzii
Cristina Monica din Constanta (25.01.2017)

Pensiunea este bine situata fata de obiectivele turistice si de gara. Foarte curat, cald in camera, gazde primitoare si foarte prietenoase. Bucataria dotata cu tot ce trebuie si posibilitatea de a fi folosita la orice ora. Multumim mult!

CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Receptie
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,