search
date_range

Camping Green Dolphin din Sfantu Gheorghe Delta

Sfantu Gheorghe Delta , str. a I-a, nr. 96  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile campingului Green Dolphin din Sfantu Gheorghe Delta


   Tiberiu din Cluj Napoca
nota: 5
schedule sejur: 15.08.2016 - 17.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost lăsat sa predau camera la ora 14.00. Singurul plus.
thumb_down
Aprecieri negative:
La terasa din fata căsuțelor după terminarea programului s-au adunat un grup de tineri care au consumat băuturi alcoolice, ascultau muzica si înjurau. Abia la ora 02.00 a venit agentul de paza si s-a certat cu ei, dar aceștia tot nu au plecat ci s-au mutat la terasa mai mare si au urlat si înjurat pana dimineața. Nu mi se pare normal si corect sa nu ma pot odihni, desi am plătit.
   Claudius din Codlea
nota: 7.8
schedule sejur: 13.06.2016 - 19.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia super,casutele foarte frumoase,dusuri si toaletele in regula,personalul foarte amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Autoservirea nu a fost deschisa,curatenia de la dusuri si toalete lasa de dorit
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Departament de rezervari
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,