Bungalouri La Mare Saturn, comentarii

Bungalouri La Mare din Saturn

Saturn, str. Faleza Saturn, nr. 7  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Bungalouri La Mare Saturn


Total
9.6
Personal
9.8
Servicii
9.4
Curatenie
9.6
Confort
9.7
Pret / Calitate
9.2
Localizare
9.8
Toate recenziile (29)
 
Single (1) Familie cu copii mici (12)
Cuplu tanar (1) Familie cu copii adolescenti (6)
Cuplu matur (4) Grup (5)
Cum poți lăsa o recenzie Bungalouri La Mare din Saturn:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Teodor - Tulcea
( sejur: 03.07.2017 - 10.07.2017 )
10
Seriozitatea proprietarilor,amplasamentul vilelor,curatenia exemplara,totul este minunat vom reveni cu mare placere!!!!

Nu exista minusuri.Nu exista minusuri.Nu exista minusuri.
Răspunsul unității: ( 17.07.2017 )

Mulțumim frumos pt feedback-ul pozitiv! Va asteptam cu plăcere, oricând doriți sa reveniti la noi!

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Sinziana - Moinesti
( sejur: 02.07.2017 - 08.07.2017 )
9
Cazarea a decurs foarte repede. Pozitionare fata de plaja, camera spatioasa si baie mare.Curtea interioara curata, frumos amenajata.
Mi-a placut foarte mult la aceasta unitate de cazare , am recomanda-o si prietenilor. Am sa revin cu placere in acest complex.

Regulamentul pe care l-am gasit in camera, m-a deranjat. Am simtit ca nu este suficienta transparenta in conditiile de cazare. Daca acest regulament se vrea respectat ar trebui publicat pe sait pentru a putea fi luat la cunostinta inainte de rezervarea camerei. Nu am inteles de ce nu avem voie de a depozita in minibarul din camera produse alimentare sau bauturi aduse din afara complexului. In cadrul complexului nu sunt bauturi. Prosoapele ar trebui schimbate mai des sau la cerere si curatenia ar trebui facuta zilnic daca se poate.
Răspunsul unității: ( 18.07.2017 )

Multumim frumos atat pt aprecierile pozitive cat si pt mentiunile dvs, pe care le vom lua in considerare!

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Czumbil - Satu Mare
( sejur: 26.08.2016 - 02.09.2016 )
10
Amplasarea, curățenia, amabilitatea gazdei

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Camelia - Cluj Napoca
( sejur: 25.08.2016 - 30.08.2016 )
9.7
Amplasarea, zona cu mese de unde poti vedea rasaritul, amabilitatea gazdelor

Pozitionarea geamurilor de la baie
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Razvan - Bucuresti
( sejur: 27.08.2016 - 29.08.2016 )
9.3
Curatenia camerelor, locuri de parcare,tonomat de cafea

Stiu ca nu depinde de proprietari, dar daca ar fi amenajata plaja din dreptul locatiei ar fi minunat
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Magda - Suceava
( sejur: 26.08.2016 - 28.08.2016 )
9
Camerele sunt spatioase si curate,amplasarea foarte buna,personalul foarte amabil

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Adriana - Bucuresti
( sejur: 23.08.2016 - 26.08.2016 )
9
Locatia, calitatea camerei

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Constantin - Bucuresti
( sejur: 20.08.2016 - 23.08.2016 )
9
Locuri de parcare suficiente, curatenie atat in camera cat si in curtea interioara, pozitionare fata de mare excelenta, baia este foarte mare si confortabila, totul in camera este nou.

Pozitia geamurilor de la baie care dau fie spre curte fie spre alte geamuri (mai ales daca stai la parter se vede lejer seara cand aprinzi lumina). Plaja din fata nu e practicabila asa ca trebuie sa mergeti spre plaja Adras ca sa aveti nisip bun si mare curata (ar fi bine daca ar fi amenajata o portiune pentru clienti).
Răspunsul unității: ( 01.09.2016 )

Avem in vedere subinchirierea plajei din fata complexului, pt.sezonul urmator si remedierea situatiei cu geamurile bailor de la parter.

Va multumim

Comentariu util ?
2 voturi 0 voturi

Leonard - Caracal
( sejur: 17.08.2016 - 21.08.2016 )
10
Locatia
Curatenia
Camerele
S-a schimbat lenjeria de 2 ori in 6 zile

Nu mi-a placut existenta in camere a unui regulament intern, pe care, daca l-am fi vazut pe internet la inceput, nu rezervam la aceasta locatie.Dar se pare cu s-a tinut seama de acest regulament.
Consider ca trebuie modificat urgent, in sensul ca nu ai voie sa gatesti in camere, poate sa nu consumi bauturi alcoolice, sa nu provoci scandaluri etc
Răspunsul unității: ( 01.09.2016 )

Multumim pt.feedback, avem in vedere mentiunea dvs.

Comentariu util ?
1 vot 1 vot

Radu - Chiajna Jud Ilfov
( sejur: 16.08.2016 - 20.08.2016 )
9.3
- foarte aproape de plaja. Perfect pentru familiile cu copii, mai ales daca trebuie sa dai fuga repede in camera sa mai iei sau sa mai duci cate ceva.
- plaja de nisip din fata complexului este buna si nu este aglomerata.
- gradina / terasa verde cu vedere la mare de care dispune complexul este ideala pentru a servi micul dejun (pe care ti-l prepari singur) sau pentru a sta de vorba cu prietenii la un pahar de vin.
- gazdele foarte primitoare si atente.
- camera in care am stat a fost suficient de mare pentru putea instala si un tarc (1 mp) de joaca pentru fiica noastra in varsta de 9 luni,
- cu toate ca a fost destul de cald afara, nu am fost nevoiti sa folosim aerul conditionat (am stat la parterul vilei C8).
- locurile de parcare care sunt foarte aproape de camera (lucru pe care il apreciezi mai ales cand trebuie sa descarci si sa incarci masina de / cu bagaje.

- sa se schimbe proasepele mai des. Daca schimbarea lor in fiecare zi este dificila, macare o data la dua sau trei zile.
- oferirea unei optiuni de cazare cu mic dejun. Pe noi nu ne-a deranjat lipsa micului dejun deoarece exista suficiente magazine in jur de unde poti sa iti cumperi produse din care sa iti faci un mic dejun pe care sa il servesti in gradina verde si cu vedere la mare, de care dispune complexul.
Răspunsul unității: ( 01.09.2016 )

Schimbarea lenjeriei si a prosoapelor se face la 3 zile, cat despre posibilitatea servirii micului dejun in incinta complexului, avem in vedere acest lucru,si poate pe viitor va vom putea oferi si aceasta facilitate.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi
« Precedenta 1 2 3 Urmatoarea »
CONTACT
Elena
0743 *** ***
vezi numărul de telefon
Solicită cazare