Garsoniera Mario & Apartamente din Saturn

Saturn, str. Rozelor, nr. 31  
​Capacitate: 12 adulți și 10 copii în 4 spații de cazare
Inchiriez apartamente si garsoniere in statiunea Saturn.

Apartamentele cu 2 camere decomandate, complet mobilate si utilate, absolut toate conditiile necesare, sunt renovate recent.

Dotari: aragaz, frigider, boiler pe curent, tv led in ambele camere, internet, paturi suplimentare etc.

Sunt situate langa plaja Diana ca punct de reper hotel Tosca, zona curata si linistita.In apropiere aveti:Lidl,Profi,gara,parc de distractii,centrul statiunii.



Garsonierele in statiunea Saturn langa Kaufland(ca punct de reper hotel Sirena)-plaja Adras ,linistita si curata.Dotari:sunt recent renovate,complet mobilate si utilate:internet,aer conditionat,Tv led,frigider,masina de spalat,aragaz,pat suplimentar,boiler pe curent etc.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check frigider în unitate
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check plata cu cardul
  • check room service
  • check se acceptă animale
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
CONTACT UNITATE
Gigi Focsa
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.