search
date_range

Apartament Gama din Saturn

Saturn , str. Henny Ignatie, nr. 6  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile apartamentului Gama din Saturn


   Elena din Ploiesti
nota: 8.3
schedule sejur: 03.09.2016 - 09.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamemtul deține o curticica proprie cu vedere în grădină interioara, bucataria micuța practica si utila, dar și utilată
thumb_down
Aprecieri negative:
O problema a fost la baie, după fiecare utilizare a dusului trebuia să aștepți să se scurgă apa si sa stai sa ștergi si sa aduni apa de pe jos ca altfel ajungea să ude parchetul din hol.
Ar fi fost plăcut încă un TV în dormitor, pentru familii e util si al doilea TV, ca nu tuturor le place un anumit program..
   George Claudiu S. din Chitila Ilfov
nota: 8.8
schedule sejur: 16.09.2016 - 18.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie liniștită și intima
-terasa alocată apartamentului perfecta pentru familiile cu copii
-minibucatarie dotata cu cele necesare
-distanta mică fata de plaja(max.10min de mers lejer pe jos)
-canapea extensibila în living
-multe spatii de depozitare
thumb_down
Aprecieri negative:
Dormitorul nu dispune de lumină naturală, are un mic geam 40/40cm care dă în holul blocului
-baia foarte mică și fără șifon de pardoseala...trebuia folosit tot timpul mopul pt.excesul de apa
-lenjeria nu părea foarte curata
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Recepție
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,