search
date_range

Hotel Monteoru din Sarata Monteoru

Sarata Monteoru , nr. 292  
​Capacitate: 66 adulți în 33 spații de cazare.
Hotel Monteoru dispune de camere extrem de generoase, de tip apartament, cu grup sanitar propriu, televizoare color, televiziune prin cablu, geamuri izolate fonic, dotari pentru persoanele cu handicap, parcare cu supraveghere video, etc. Toate camerele dispun de balcoane tip terasa si au dimensiuni de aproximativ 28 mp.
Hotelul are la parter restaurantul Aquarius, cu bucatarie traditional romaneasca si internationala, precum si acces direct in centrul de sanatate AquA relax & spa.
Grădinile interioare ale hotelului, rupte parcă din Rai, departe de zgomotul oraşelor, te asteptă în fiecare sezon cu flori şi lumini. Dacă te afli aici, este pentru că nu mai poţi găsi uşor astfel de locuri. Respiri adanc şi-n minte iţi vin fotografii dragi, mirosuri de iarbă, speranţe şi ganduri de bine. Totul este atat de frumos şi de primitor !
CONTACT UNITATE
Receptie Hotel Monteoru
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Receptie Hotel Monteoru
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,