search
date_range

Complex Turistic Carmina din Ranca

Ranca , str. Gh Tatarescu, nr. 160  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

record_voice_over Personal:7.3
insert_emoticon Servicii:8
lightbulb_outline Curățenie:8
weekend Confort:8.3
monetization_on Prețuri:8
location_on Localizare:8.7
Nota 8.1/10 Bine
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni (3 recenzii din 5).

Recenziile complexului turistic Carmina din Ranca


   Ionut din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 03.01.2017 - 07.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa, locatia, caldura, calitatea mobilierului, calitatea gazdelor !
thumb_down
Aprecieri negative:
Am avut nesansa de a avea ceva petrecareti. Ar trebui tinut cont de marimea camerelor in ceea ce priveste stabilirea pretului ! Am avut 2 camere total diferite la acelasi pret !
   Adrian din Constanta
nota: 9.7
schedule sejur: 17.07.2016 - 18.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spațioasă, curățenia.Personal amabil. Răspuns promt la rezervare.
thumb_down
Aprecieri negative:
De îmbunătățit: deschidere restaurant si sau posibilitatea de servire a mesei. Nu sunt alte aspecte ce necesita imbunatatri.
   Cristian din Tulcea
nota: 4.5
schedule sejur: 29.06.2016 - 30.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nimic pozitiv.
thumb_down
Aprecieri negative:
Prețul solicitat a fost mai mare decât cel comunicat pe turistinfo.ro pe motiv ca a început sezonul și ca cererea e mare. La fata locului am constatat ca e pustiu și pensiunea nu avea decât 4 camere rezervate. Miros de mucegai în camera, lipsa acces la o bucătărie, locația nu poate oferi servirea mesei. Celabrul grătar e cam în strada.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pretul
   Bogdan din Galati
nota: 10
schedule sejur: 03.08.2015 - 04.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte curate si foarte spatioase
- personal foarte amabil
- magazin alimentar la parterul unitatii
- parcare

Cu siguranta vom reveni!
   Raluca din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 14.08.2014 - 15.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona superba, foarte curat, camere ingrijite.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Popescu Mihail
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,