search
date_range

Pensiunea Susman din Rachitele

Rachitele , str. Rachitele  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Susman din Rachitele


   Horia Dinu B. din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 09.12.2016 - 11.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabanierii sunt foarte prietenosi si iti raspund la orice intrebare cu un zambet pe fata
-apa calda
-primesc animale
-zona foarte frumoasa si aproape de multe obiective turistice
-televizor
-acces in bucatarie, complet utilata
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este o cabana pentru cei mai fitosi si pretentiosi; pe de alta parte acolo mergi pentru plimbare, aer curat si imprejurimi, nu sa stai sa te uiti la ce s-a mai intamplat in "Tanar si Nelinistit".
   Joldis A. din Carei
nota: 9.7
schedule sejur: 13.06.2016 - 15.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea gazdelor
Zona frumoasa
o multime de locuri de vazut
Liniste
Locul este perfect, am reusit sa ne odihnim si sa vedem multe zone frumoase chiar in imediata apropiere. Merita mers si vazut . La pensiune oamenii sunt faini si amabili ! Recomand tuturor, atat pentru evenimente cat si pentru vacanta, cu sau fara copii locul este excelent.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic
   Catalina din Cluj-napoca
nota: 10
schedule sejur: 23.10.2015 - 25.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie excelenta, proprietarii sunt grozavi, cabana curata, paturi confortabile, miros de lemn proaspat si doua pisici grasunite ce anima peisajul!
Multumim pentru atentia cu care ne-ati tratat si pentru tot ce ne-ati pus la dispozitie! Multumim, Mircea, ca ne-ai aprins focul :))
   Chirita A. din Chisinau, Moldova
nota: 10
schedule sejur: 18.07.2014 - 21.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un sejur de nota 10! Multa liniste si relaxare, asa cum ne-am dorit, departe de imbulzeala si stress, cu tot confortul necesar pentru o vacanta la munte. Gazdele sunt extraodrinare! Recomandam cu multa caldura acest loc pentru cei care cauta liniste si natura.
   Rodica Astrid R. din Botosani
nota: 9.5
schedule sejur: 23.12.2013 - 26.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie superba,teren aferent pensiunii cu o suprafata mare si dotat cu loc de joaca oentru copii, gratar in aer liber,etc.Raport pret-calitate excellent,amabilitate deosebita a gazdelor, distanta relative mica fata de principalele atractii turistice ale zonei, mancare traditionala excelenta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Accesul la etaje se face pe o scara de lemn relative abrupta, fara balustrade de protective.
   Cezara M. din Timisoara
nota: 9
schedule sejur: 21.08.2013 - 24.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie exemplara, liniste, flexibilitate din partea gazdelor.
Pentru familii cu copii spatiul de joaca amenajat
Cu adevarat o oaza de relaxare
   Lavinia G. din Cluj-napoca
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.09.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Am solicitat o rezervare dar din pacate nu am primit nici un raspuns. Nici un fel de informatie legat de camerele disponibile. Modul de tratare al potentialilor clienti lasa mult de dorit, nu cred ca voi fi tentata sa ma mai cazez acolo vreo data.
Răspunsul unității:
In urma solicitarii dvs, v-a fost trimis un mail prin care erati anuntata ca nu mai avem locuri disponibile. Email-ul a fost trimis in data de 30 august 2012, iar data de cazare solicitata era 01-02 septembrie.
   Fabian B. din Hunedoara
nota: 8.8
schedule sejur: 28.07.2011 - 31.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
2000 m fata de cascada Valul Miresei.
Locatie aerisita, terase si verande multiple.
D-na Susman foarte degajata si primitoare. Nu se simte "efort" pt a fi ospitalier.
thumb_down
Aprecieri negative:
1Plapuma un pic prea scurta.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Susman Eugenia
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,