Hotel Meitner Predeal, comentarii

Hotel Meitner din Predeal

Predeal, str. Trei Brazi, nr. 77-78  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Hotel Meitner Predeal


Total
9.6
Personal
9.5
Servicii
9.5
Curatenie
9.7
Confort
9.6
Pret / Calitate
9.7
Localizare
9.3
Toate recenziile (119)
 
Single (3) Familie cu copii mici (18)
Cuplu tanar (47) Familie cu copii adolescenti (10)
Cuplu matur (22) Grup (19)
Cum poți lăsa o recenzie hotelului Meitner din Predeal:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.


Marius - Bucuresti
( sejur: 30.06.2017 - 01.07.2017 )
10
Pozitionarea hotelului, linistea, camera destul de spatioasa, privelistea oferita, felul cum este aranjata si ornamentata curtea interioara.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Mihaela - Ploiesti
( sejur: 23.06.2017 - 25.06.2017 )
10
Curatenia este exemplara, hotelul are standarde de cel putin 4* din toate punctele de vedere. Locatia este superba, linistita si curtea frumos amenajata si imensa. Micul dejun este foarte bogat, iar comparativ cu alte locatii din Predeal tarifele sunt foarte mici. Cu siguranta vom reveni aici cu mare drag.

Răspunsul unității: ( 03.07.2017 )

Multumim foarte mult Dna Mihaela si va asteptam si alta data cu multa placere

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Cristina - Bucuresti
( sejur: 20.06.2017 - 21.06.2017 )
10
O experienta deosebit de placuta. Recomand cu mare incredere hotelul Meitner pentru curatenie, camere spatioase, mic dejun bogat si sanatos, amabilitatea personalului si locatia excelenta in care este amplasat.

Răspunsul unității: ( 28.06.2017 )

Va multumim foarte mult pentru aprecieri si va asteptam si alta data cu multa placere!

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Mihai - Bucuresti
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.06.2017 )
4
Am avut o rezervare pentru doua nopti, 02.06. - 04.06., confirmata de la receptie prin email in data de 24.05.2017. In ziua in care trebuia sa ne cazam, 02.06.2017, am sunat la receptie ca sa anuntam ca vom ajunge mai tarziu, dupa ora 20:00, primind cofirmare ca nu este nicio problema si ca suntem asteptati. Aproximativ la ora 23 am ajung la hotel iar doamna care era la receptie ne-a informat ca nu mai are camere, pretinzand ca nu putea sa ne tina camerele rezervate avand in vedere ca nu sunasem ca sa anuntam ca venim. Ulterior a verificat telefonul si si-a dat seama ca a vorbit cu noi in cursul zilei. Intre timp in receptia a venit o doamna, despre care am presupus ca este proprietar al hotelului. Aceasta doamna a avut o atitudine foarte nepoliticoasa, incepand sa tipe in receptia hotelului ca sa plecam ca nu mai sunt camere libere si ca nu vrea sa deranjeze clientii deja cazati. Cand i-am aratat emailul de confirmare a rezervarii si istoricul conversatiilor din telefon, de unde se observa ca sunasem in cursul zilei, a pretins ca ea nu putea sa ne tina camerele rezervate avand in vedere ca acestea nu erau platite. Mentionez ca in emailul de confirmare a rezervarii este specificat ca nu se solicita plata unui avans pentru garantarea rezervarii. Consideram ca persoanele cu care am vorbit in receptia hotelului au avut o atitudine lipsita de respect si de profesionalism, poftindu-ne sa parasim hotelul si fara a face nici cel mai mic efort pentru a gasi o variana alternativa de cazare.
Răspunsul unității: ( 28.06.2017 )

Stimate Domn,ati efectuat pe acest site o rezervare cu o luna inainte de data inceperii sejurului ,timp in care nu ati reconfirmat niciodata rezervarea .Conform conditiilor de rezervare de pe acest site aveati obligatia sa reconfirmarti sosire dvs cu 1 zi inainte de inceperea sejurului asa cum a fost mentionat si in raspunsul automat pe care ati primit confirmarea rezervarii in urma cu o luna .Mai mult pentru rezervarea nu a fost achitat nici un avans . In ziua in care ar fi trebuit sa incepeti sejurul ati ajuns dupa ora 23.00 cu mai putin de o ora ininte de a se termina ziua. V-am cautat la telefon in ziua respectivas dar nu ati raspuns,posibil ca nu ati avut acoperire Noi v-am confirmat rezervarea cu o luna ininte ,nu v-am obligat la plata avansului ,dar dvs nu v-ati achitat de obligatia de a reconfirma rezervarea nici cu o zi inainte si nici in ziua respectiva .Nu este adevarat ca ati purtat o discutie telefonica cu mine in ziua respectiva si nici nu am confruntat la ora 23.00 cu dvs istoricul conversatiilor. Ati venit la ora 23 .00 si ati inceput sa faceti scandal si sa deranjati tot hotelul motiv pentru care din respect pentru cei care dormeau si i-ati deranjat ,v-am invitat politicos sa parasiti hotelul . Drept urmare turistii care au fost deranjati v-au acordat nota 1.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Mirela - Turnu Magurele
( sejur: 03.02.2017 - 06.02.2017 )
9.2
Curatenie, liniste,proprietara foarte amabila,voi reveni cu siguranta.

Lipsa restaurant,macar pentrumicul dejun...
Răspunsul unității: ( 09.03.2017 )

Va multumim pentru aprecieri.Avem restaurant si servim zilnic micul dejun .Este scris si la receptie sub tarife. Restaurantul functioneaza pentru grupuri organizate cu meniuri tip bufet ( Pachete de servicii pentru Paste, Craciun,Revelion,seminarii,teambuilding-uri,nunti,botezuri,evenimente ,erc.Ne pare rau ca nu am stiut ca doreati micul dejun. Eram jos in restaurant. De obicei cei interesati anunta la sosire sau de cu o seara inainte .Ne cerem scuze si data viitoare va vom oferi cate o cafea gratis din partea noastra !!
Va mai asteptam cu multa placere si alta data .

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Mihai - Bucuresti
( sejur: 28.01.2017 - 30.01.2017 )
10
Camera mari, mobilier modern, personal amabil

Răspunsul unității: ( 31.01.2017 )

Multumim foarte mult si va asteptam cu placere si alta data !

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Cristina - Bucuresti
( sejur: 07.01.2017 - 08.01.2017 )
9.7
Curățenie, căldură, liniște, peisaj superb.

Răspunsul unității: ( 11.01.2017 )

Va multumim foarte mult si va asteptam si alta data cu multa placere !

Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Nelu D. - Braila
( sejur: 03.01.2017 - 06.01.2017 )
10
Curățenie, ospitalitatea ,micul dejun foarte bine pregătit și foarte consistent la prețul plătit ,căldură

Răspunsul unității: ( 31.01.2017 )

Multumim foarte mult si va asteptam cu placere si alta data !

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Marilena D. - București
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 30.01.2017 )
10
Ce pot spune e ca nu am mai întâlnit asa ceva ! Lipsa totala de profesionalism! După ce am confirmat cazarea ai am ajuns in Predeal, evident ca stimabila doamna nu a mai răspuns la telefon . Nu recomand !

Tariful
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Lidia - Focsani
( sejur: 03.01.2017 - 05.01.2017 )
9.3
Curățenie, mic dejun extraordinar

Pernele sunt foarte moi, incomode
Răspunsul unității: ( 31.01.2017 )

Va multumim foarte mult si va asteptam si alta data cu multa placere!

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi
« Precedenta 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Urmatoarea »
CONTACT
Carmen Matei
0745 *** ***
vezi numerele de telefon
Solicită cazare