search
date_range

Pensiunea Avangarde din Pitesti 3 grade grade grade

Pitesti , str. Mihail Chitescu, nr. 5  
​Capacitate: 16 adulți în 7 spații de cazare.
Pensiunea Avangarde*** are o capacitate de cazare de 16 locuri dispuse in 4 camere double cu pat matrimonial , o camera double twin, o suita si o camera tripla .

Fiecare camera este dotata cu baie proprie, pat matrimonial/single/canapea extensibila , frigider, televizor, incalzire centrala, internet wireless, balcon propriu. Mobilierul nou si modern iti ofera confortul si caldura de acasa. Camerele sunt luminoase si spatioase oferind un cadru odihnitor si imbietor.

Tarifele de cazare sunt foarte accesibile!

Servicii:

•parcare
•restaurant si bar
•frigider
•camera bagaje (pentru pastrarea bagajelor in siguranta)
•spalatorie haine (servicii personale de curatenie si spalatorie)
•trezirea clientilor la orice ora
•apa calda si rece asigurata in permanenta
•internet wireless
•incalzirea centrala se face cu centrale proprii pentru fiecare etaj
•spatiu verde amenajat cu parc luminat, pentru recreere
Plata si prin Pos
CONTACT UNITATE
Popescu Ilie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk

Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,