Hotel Bucegi Portile Regatului Paraul Rece, comentarii

Hotel Bucegi Portile Regatului din Paraul Rece

Paraul Rece, str. Valea Rasnoavei, cam 2, nr. 10 ( la aprox. 8.7 km de centrul loc. Predeal )  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Hotel Bucegi Portile Regatului Paraul Rece


Total
-
Pentru a ne asigura ca va oferim o medie relevanta si care sa reflecte serviciile actuale, media generala se calculeaza doar daca unitatea are minim 3 recenzii de la turisti cazati in ultimele 14 luni.
Toate recenziile (12)
 
Single Familie cu copii mici (1)
Cuplu tanar (1) Familie cu copii adolescenti (1)
Cuplu matur (6) Grup (3)
Cum poți lăsa o recenzie hotelului Bucegi Portile Regatului din Paraul Rece:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Tudor-cristian G. - Bucureşti
( sejur: 26.12.2015 - 27.12.2015 )
6.3
Poziția hotelului este bună, dar până în orice punct de atracție trebuie mașină. Un plus pentru servicii la restaurant: servire promptă, mâncare bună, personal amabil. Camera și hotelul, în general curate, ambianța primitoare. Există parcare amenajată.

Prima nemulțumire este legată de sistemul de rezervare. De şi am rezervat prin turistinfo.ro, am vorbit și la telefon, când am sunat înainte cu 1 zi pentru confirmare, mi s-a spus că nu aveam rezervare, dar că se poate face atunci una. Asta mi-a produs un sentiment de disconfort. Am explicat că am vorbit şi la telefon anterior, cu ocazia rezervării, dar femeia de la celălalt capăt al firului mi-a spus că nu am vorbit cu dumneaei. Deci trebuia să vorbesc cu tot personalul hotelului! Un minus de semnalat este şi faptul că pe casa scării, dar şi pe etaje, inclusiv în camere, persista un miros - când mai intens, când mai slab - cu iz de tămâie, un miros înțepător ce putea să vină de la bucătărie, din câte mi-a explicat camerista. Indiferent ce era, era ușor deranjant. Un alt minus - camerele foarte mici, există riscul să te lovești de televizor, care atârnă deasupra patului. Am stat la etajul 2, nu am avut balcon, nu știu cum erau cele de la etajul 1, dar indiferent cum ar fi, asta nu anulează situația de la etajul 2. Nu în ultimul rând, o doamnă foarte... Neinspirată de la recepție (probabil cea cu care vorbisem la telefon și nu găsea rezervarea) ne-a făcut să ne simțim groaznic înainte să plecăm. După ce băiatul meu i-a predat cheile de la camere, i-a spus să mai aştepte puțin să verifice camerele, ca să nu se fi produs vreun furt. Aşa ceva?
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Oana - Bucuresti
( sejur: 15.08.2015 - 16.08.2015 )
7.7
- parcare proprie
- in centrul localitatii
- aproape de diverse trasee

- camere foarte mici
- nu recomand restaurantul
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Cezar P. - Galati
( sejur: 01.05.2015 - 03.05.2015 )
8
Plusuri personal ok servire buna
pentru 2 stele cat este catalogat este un hotel acceptabil

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Iulian D. - Bucuresti
( sejur: 10.04.2015 - 14.04.2015 )
6.3
Camera curata la primire , prosoape albe , chiar si prosop de picioare pe gratar la iesirea de la dus . De remarcat cu nota 10 plus 2 persoane din aceasta unitate - d-ul ionut ,ospatarul de la restaurant care a dat dovada de profesionalism si amabilitate cum rar gasesti la noi in Romania si d-soara denisa -receptionera care a rezolvat prompt toate solicitarile noastre facandu-ne sejurul foarte placut prin profesionalismul de care a dat dovada .Iar pt. D-ul director Georgica Cosmin numai cuvinte de apreciere pt. Implicarea sa in a face sejurul cat mai placut tuturor turistilor .

D-soara camerista a fost ca si inexistenta . A fost prin camera sa faca putin curat in cele 4 zile doar la solicitarea noastra prin d-soara receptionera . A fost foarte suparata ca am deranjat-o ca nici nu ne saluta cand ne intalneam .Trebuia sa o salutam noi si abia raspundea ceva.... Centrala termica face un zgomot in calorifer greu suportabil , mai ales noaptea .
Informatia din oferta de Paste a fost ca pachetul continea demi-pensiune , dar in realitate a fost doar mic dejun pt. 3 nopti din 4 .Norocul nostru a fost ca am cerut detalii suplimentare la telefon d-lui dir. Cosmin si asa am aflat ce cuprindea de fapt oferta reala .
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Andrei - Chisinau, R. Moldova
( sejur: 02.02.2015 - 06.02.2015 )
8.7
Personalul foarte amabil, receptiv la doleantele noastre. Bucatele de la restaurant gustoase, nici nu am avut nevoie sa cautam alt local pentru a lua masa. Privelistea de la balcon superba. Camerele bine incalzite.

A fost neplacut intr-o seara ca in zona pt nefumatori a restaurantului se fuma la o masa.
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Ciprian - Galati
( sejur: 03.06.2014 - 04.07.2014 )
8.7
-curatenie
-ospitalitate
-preturi accesibile
-bucataria diversificata si foarte buna

-faptul ca nu am putut plati cu cardul iar d-na de la receptie ne-a dat un motiv pe care nu aveam cum sa-l credem. Explicatia dansei a fost ca banca de unde au pos-ul nu accepta card de ING.
Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Ioana - Constanta
( sejur: 07.06.2014 - 09.06.2014 )
8.5
Personal foarte amabil si prietenos.

Nu aveau toate preparatele prezentate in meniu.
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Iulian D. - Bucuresti
( sejur: 18.04.2014 - 21.04.2014 )
8.8
Personalul foarte amabil , mancarea buna ,restaurantul elegant si curat, preturile pt. Orice buzunar , peisajul foarte frumos , liniste , curatenie , camerista a fost in fiecare zi si a facut curat in camera .

Ce nu ne-a placut , chiar daca nu ne-am uitat prea mult la el , a fost tv. Care este pus aproape de tavan , prea sus si te doare gatul daca te uiti mai mult la programele lui . Dar probabil ca l-au pus asa de sus ca sa nu prea stai in camera , ci la plimbare ,afara la aer curat.
Răspunsul unității: ( 15.08.2014 )

Buna ziua ,

Va multumim ca ati fost oaspetii nostrii si va mai asteptam !

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Mihaela - Gruiu
( sejur: 12.04.2014 - 13.04.2014 )
9.8
Am petrecut pentru a doua oara un week-end minunat la hotelul Bucegi! Totul a fost perfect: confort, caldura, curatenie, peisaj de vis! In plus, datorita locatiei, se poate ajunge usor si in statiunile de pe Valea Prahovei si in Poiana Brasov.

Poate ar fi util sa existe si optiunile cu `mic dejun inclus` sau `demipensiune`.
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Paraschiva - Galati
( sejur: 29.03.2014 - 31.03.2014 )
8.2
Promptitudinea si seriozitatea d-nei Mihaela cu care am stabilit rezervarea.
Peisajul montan din imprejurimile Hotelului.
Baia dotata cu feon iar prosoapele au fost schimbate zilnic (nu prea vezi asa ceva la un hotel de 2 *).
Muzica difuzata in terasa amenajata pentru gratar mi s-a parut o idee buna.
Parcarea gratuita si supravegheata cu camera video.

Balconul comun la camere etaj 1. Un paravan discret ar crea mai multa intimitate turistilor care nu vin in grupuri.
Răspunsul unității: ( 15.08.2014 )

Buna ziua ,

O sa tinem cont de precizarile dvs. Va multumim si va mai asteptam !

Comentariu util ?
2 voturi 0 voturi
« Precedenta 1 2 Urmatoarea »
CONTACT
Receptie
0724 *** ***
vezi numărul de telefon
Solicită cazare