search
date_range

Casa la Tataie din Ocnele Mari

Ocnele Mari , str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 201  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile casei la Tataie din Ocnele Mari


   Florin din Alexandria
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am primit niciun raspuns la solicitarea de cazare trimisa pe turistinfo.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. Primeste inclusiv un sms prin care este anuntat ca are o rezervare in asteptare. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Laurențiu D. din Craiova
nota: 6.2
schedule sejur: 01.05.2014 - 04.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt frumoase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Peste tot sunt camere de supraveghere, ca la pușcărie.Wi-fiul nu a mers (parola nu a fost corecta). Gazda avea o figura tristă, supărată. Vesela este de plastic. Peste strada este un cimitir, care se vede in postarea pensiunii.
Ca să intram in livingul de la parter am fost atenționați să ne descălțăm.
Hârtia igienica și săpunul nu au fost schimbate, adică am avut decât 2 zile. Curățenie nu sa făcut pe toata perioada sejurului.
   Alina din Ciupercenii Noi
nota: 10
schedule sejur: 14.01.2013 - 16.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Imaginile afisate de proprietar pe site corespund cu realitatea. Camerele au baie proprie si sunt bine dotate cu obiecte de calitate. Bucataria este bine utilata. Gazdele sunt primitoare si discrete. Am mers impreuna cu sotul si fetita de trei ani si ne-am simtit excelent. Abia asteptam sa revenim in urmatorul sejur.
Răspunsul unității:
Mul%u021Bumim, va mai a%u0219tept%u0103m.
   Alina D. din Constanta
nota: 9.8
schedule sejur: 17.10.2012 - 21.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele bine dotate, baile utilitate cu bun gust si de foarte buna calitate. Totul foarte bine organizat si tot ceea ce am avut nevoie extra avnd in vedere ca am fost cu un bebe de 1.8 luni ni s-a oferit. Abia asteptam urmatorul concediu!
Răspunsul unității:
Multumim, va asteptam cu mare placere oricand doriti.
   Marius M. din Oltenita
nota: 5.8
schedule sejur: 29.09.2012 - 07.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curtea cu loc de joaca pt. Copii;
- distanta relativ apropiata de salina (se poate merge pe jos);
- curatenie;
- internet wireless;
- acces usor cu masina;
thumb_down
Aprecieri negative:
Multe vase din plastic (cani, farfurii);
- prezenta frecventa a gazdelor, mai ales la bucatarie (nu pleca nimeni cu nimic mai ales ca erau din plastic si existau "n" camere de supraveghere);
- baie foarte mica;
- lipsa unora dintre ustensilele necesare la bucatrie, desi pe site apare bucatarie complet echipata;
- lipsa de discretie a gazdelor (ne intalneam mai tot timpul cu acestia in spatiile de uz comun, gazdele ocupandu-le frecvent).
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Bucataria nu este complet echipata
Răspunsul unității:
Cani de plastic din melamina (nu de unica folosinta) pentru ca se sparg mai greu si se evita imprastierea de cioburi, asta si la recomandarea altor turisti, dar nu stiu daca ati observat ca erau si farfurii de portelan si pahare de sticla
- prezenta la bucatarie nu era pentru ca ar pleca cineva cu ceva, ci pentu curatenie sau folosirea aragazului, se va rezolva prin adaugarea inca unui aragaz, camerele de supraveghere nu sunt pentru supravegherea turistilor, am avut un eveniment neplacut acum 2 ani si au alt rol, cred ca o masina parcata langa o camera de supraveghere e mai putin tentanta de spart, nu?
- baia este mica dar are tot ce ii trebuie, sunt apartamente de bloc cu bai mult mai mici
- daca nu ati gasit un anumit obiect in utilarea bucatariei era de ajuns sa cereti
- ne intalneam mai des pentru ca si noi locuim momentan in acea curte, dar nu am pus nimanui nici o restrictie de a sta undeva in curte, pe terasa sau in living, iar pe zi nu cred ca ne intalneam foarte des fiind si noi plecati la serviciu
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Mariana
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,