search
date_range

Hostel Atlantic 1 din Neptun 3 grade grade grade

Neptun , str. Plopilor, nr. 5  
​Capacitate: 32 adulți și 10 copii în 14 spații de cazare.
Hostelul este situat in centrul statunii Neptun, la 100 m sud-est de punctul denumit ` Km0`, Complex Clabucet si Spring Time, circa 30 m, este clasificata

Unitatea turistica se afla la etajul 1 al Hostelului `Atlantic` si ofera pe langa calitate si confort linistea binemeritata pentru relaxare.

Numai unitatea noastra dispune de receptie proprie, 12 camere duble si de 2 apartamente (fiecare cu cate doua dormitoare + bucatarie), renovate si dotate cu mobilier in design modern, ( 6 camere si un apartament dotate cu aer conditionat- situate pe latura sud, iar celelalte 6 camere si un apartament, dotat cu aer conditionat- situate pe latura nord)

Apartamentele au camerele si bucataria decomandate (camerele baia si bucataria se afla pe hol separat propriu). Sunt ideale pentru prieteni care au multe de povestit.

Camerele sunt dotate cu bai proprii, frigider, televizor color LCD, cablu tv, Internet Wireless - Gratuit. (utilitatile Sunt Incluse In Pretul Camerei),

Cont virament :RO29 btrl 0140 1202 7106 73XX, deschis la Banca Transilvania. - Mangalia pentru S. C. Gekally@CO S. R. L. , Ro 16618343.

Va asteptam pentru a petrece serile racoroase de vara intr-o atmosfera eleganta.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk

Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,