Apartament La Mare! La Soare! Neptun - TURIST INFO .ro

Apartament La Mare! La Soare! din Neptun

Neptun, str. Plopilor, nr. -  
Despre Apartament La Mare! La Soare!
Mai multe imagini
picpicpicpicpicpicpicpic
Apartament La Mare! La Soare! are 2 camere,respectiv:

living cu canapea extensibila,televizor led,aer conditionat si mobilier depozitare
dormitor cu pat matrimonial ,televizor led,mobilier depozitare
bucatarie complet utilata:frigider,aragaz,cuptor,microunde,vesela completa
baie apa calda, boiler mare

situat la km 0 al statiunii in vecinatatea mai multor puncte de interes turistic cum ar fi restaurant cu specific tataresc cafe Efendi Neptun,restaurant Mediteraneo,bancomat Bcr si cel mai important aleea care duce catre plaja steaguri(7-8 minute mers pe jos).

Apartamentul se afla la etajul 4 ,avem aer conditionat,obloane exterioare ,este curat,modern si complet utilat.
Capacitate maxima 4 adulti si 2 copii.
Rezervarea se face pentru tot apartamentul, turistul beneficiind de toate dotarile.
check-in la ora 12 si check-out la ora 10
Pentru alte detalii ne puteti contacta telefonic

Va steptam cu drag!


FACILITĂȚI UNITATE:
acces la bucatarieacces la bucatarie
frigider in unitatefrigider in unitate
FACILITĂȚI CAMERE:
aer conditionataer conditionat
baie cu cadabaie cu cada
camera cu TVcamera cu TV
0 voturi 0 voturi
Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea?
Capacitate totală: 4 adulți și 2 copii în 2 spații de cazare.

Tarife valabile în perioada 01.09.2016 - 30.05.2017

fa o rezervare online

* Toate prețurile sunt valabile pentru o singură noapte de cazare și sunt finale
0 voturi 0 voturi
Prețurile afișate sunt cele comunicate la telefon?
PROCEDURA DE REZERVARE
  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

CONTACT
Marya
0743 *** ***
vezi numărul de telefon
Solicită cazare