Apartament Doamna Hagi din Neptun

Neptun, str. Aleea Steagurilor, nr. 1  
Mihaela din Ploieti

F curat si spatios, dotat cu tot ce este necesar amplasat in centru totul e ca in poze

​Capacitate: 8 adulți în 2 spații de cazare
Apartamentu Hagi din statiunea Neptun se gaseste in incinta unui bloc cu 3 etaje, la parter, situat in centrul statiunii, in apropiere de km 0.

Este o locatie formata din 2 camere + bucatarie si balcon care poate gazduii 6 persoane.

Apartamentul dispune de urmatoarele dotari:
-aer conditionat
-baie cu cada mare
-internet wi-fi+ cablu
-3 plasme
-bucatarie utilata complet cu aragaz, frigider, congelator, microunde, prajitor de paine, vesela, etc.
-masina de spalat + loc de uscat rufe
-gradina cu flori si bolta in fata blocului
-spatios, racoros si linistit

In aporpierea apartamentului se gasesc restaurante, magazine pentru shoping, precum si un club.

Distanta pana la plaja se parcurge in 10 minute de mers lejer pe jos.

Va asteptam cu drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check parcare
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Doamna Hagi
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.