Apartament Azur din Neptun

Neptun, str. Plopilor, nr. 2  
Sergiu din Bucuresti

Apartament curat ,racoros ,gazde amabile.Conditiile corespund cu descrierea din oferta .Impresia generala a fost foarte buna.

​Capacitate: 4 adulți și 2 copii în 2 spații de cazare
Disponibil pentru 4 adulti si 1 copil, dotat cu tv si internet wirless in living si in dormitor, la etajul 1, jaluzele exterioare si interioare, canapea extensibila, pat dublu, mobilier nou, aer conditionat, balcon, bucatarie complet utilata, cuptor microunde, blender, filtru de cafea aragaz , frigider , masina de spalat rufe..
Este situat in centrul statiunii Neptun la aprox. 10 min de plaja, 2 min de parcul de distractii si restaurante.
Pentru rezervare se va achita contravaloarea unei nopti de cazare.
Cazarea incepe la ora 13:00 se termina la ora 10:00.
Pentru mai multe detalii si rezervari va rugam sa ne contactati telefonic.

Curatenia ne caracterizeaza.

Va asteptam cu drag.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check teren de sport
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Mariana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.