Vila Monica din Navodari

Navodari, str. Constantei, nr. 10  
la aproximativ 10.6 km de centrul localității Mamaia
Viorel din Balş

Totul a fost OK! Recomand!

​Capacitate: 11 adulți și 2 copii în 4 spații de cazare
Vila ideala pentru grupuri de 12-20 persoane. Locatia se rezerva doar integral pentru sejururi de minim 4 nopti.
Vila cu 6 camere, 4 bai, 3 bucatarii, foisor, gratar, situata in zona centrala din Navodari, compusa din 2 camere cu baie proprie, 2 apartamente a cate 2 camere fiecare (dormitor+living), bucatarie cu aragaz, frigider si masina de spalat. Este dotat cu mobilier nou, internet wireless, televizor, aer conditionat.

In apropiere - 3 minute se gaseste parcul central, statie de transport in comun si statie de taximetre. Nu dureaza mai mult de 5 minute de mers cu masina sa ajungi pe plaja si 10/15 minute pana in Mamaia sau Constanta.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check frigider în unitate
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Cosmin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.