Vila Lara din Navodari

Navodari, str. Tasaul, nr. 15  
la aproximativ 10.6 km de centrul localității Mamaia
Marian din Tatarani

Camerele sunt mari,curate,fara miros de mucegai si fara tantari !!! Proprietarul este serios si foarte de treaba.

​Capacitate: 6 adulți în 3 spații de cazare
Vila noua, moderna, ambiental relaxanta, este disponibila pentru inchirieri in sezonul estival 2018. Vila se afla la intrarea in Navodari intr-o zona linistita pe malul lacului foarte aproape de plajele linistite din Corbu si Mamaia Nord cat si de plajele pline de distractie din statiunea Mamaia.
Conditii si dotari:
- 3 dormitoare dotate cu aer conditionat si paturi confortabile duble
- TV in fiecare dormitor
- 1 living spatios dotat cu canapea si Tv
- 1 bucatarie dotata cu frigider, aragaz, tacamuri, vesela
- 2 bai dotate cu jacuzzi, respectiv cabina dus, prosoape.
- incalzire centrala proprie
- internet wireless
- curte spatioasa
- gratar
- vedere lac
- se asigura servicii de curatenie

Va asteptam!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check jacuzzi
  • check living
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Racovita Laurentiu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.