search
date_range

Vila Gargarita din Navodari

Navodari , str. E1, nr. 14 (la aprox. 10.6 km de centrul loc. Mamaia)  
​Capacitate: 14 adulți în 6 spații de cazare.
Vila Gargarita este amplasata vis-a-vis de Tabara de copii Navodari mai exact langa Tabara Delfin, la doar 7 minute de mers pe jos pana la plaja. Vila Gargarita este compusa din living,bucatarie,1 apartament si 5 camere mobilate si utilate modern, cu bai proprii si TV-uri Lcd 81cm!

Vila Gargarita poate fi inchiriata in totalitate si pe perioade mai lungi: saptamani, luni. Va asteptam cu usile deschise.
Motto: 《《 Carpe Diem! 》》
Pregatiti-va de distractie!

Rezervarile se fac cu plata unui avans reprezentand 2 zile de cazare.
Diferenta de plata a sejurului se achita in momentul cazarii.
In cazul renuntarii la sejur, avansul achitat nu se returneaza.
Ora check-in: 16: 00, ora check-out: 11:00
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Receptie
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,