Boutique Hotel Marina Bay din Navodari grade grade grade

Navodari, bd-ul Mamaia Nord, nr. 17  
la aproximativ 10.6 km de centrul localității Mamaia
​Capacitate: 10 adulți și 1 copil în 3 spații de cazare
Va asteptam cu drag in noua noastra locatie din Mamaia Nord, aproape de mare, in apropierea punctelor turistice importante din Mamaia, Mamaia Nord, Lacul Siutghiol, si cluburile de pe litoral.

Camerele noastre sunt dotate cu aer conditionat(garsoniera,apartament), tv ultima generatie, mobilier nou , bai cu dus, balcon.
Reguli privind cazarea
• check-in: începând cu ora 16:00
• check-out: până la ora 12:30
• este interzis accesul cu animale de companie
• In camera se cazeaza 2 adulti si un copil de maxim 12 ani
• copiii cu vârsta până la 6 ani au gratuitate la cazare , nu se asigură loc suplimentar pentru aceștia, vor dormi în pat cu părinții
• fiecare copil cu vârsta peste 6 ani, va achita tarif suplimentar,
camerele se achita integral la sosire
• in weekend si sarbatorile legale rezervarile se fac pe minim 2 noptii
• tot ce este distris sau lipseste din camera se achita

(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check sală de mese
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check telefon în cameră
CONTACT UNITATE
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.