Apartament in vila Laural din Navodari

Navodari, str. Frunzelor, nr. 11  
la aproximativ 10.6 km de centrul localității Mamaia
Constantin din Ploiesti

Camera curata. Și îngrijită. Patron amabil. Nu te deranjează cu nimic.

​Capacitate: 12 adulți și 4 copii în 4 spații de cazare
Vila este amplasata la 1 minut de statia de transport in comun pe ruta Navodari, Mamaia, Constanta langa Penny market.

Avem 3 apartamente (2camere bucatarie baie) si 2 garsoniere cu baie.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check internet wireless
  • check living
  • check plata cu cardul
  • check schimb valutar
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Rezmerita Laurentiu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.